SMLOUVA O REKLAMĚ[1] č. / Sportovní klub „MAESTRO CLUB Kolovraty“, občanské sdružení se sídlem Mírová 260/3, 103 00 Praha 10 – Kolovraty IČ: 26525721 DIČ: CZ26525721 zastoupený statutárním zástupcem: (dále jen sportovní klub) a …………………………………………………………… se sídlem: IČO: DIČ: zastoupen (dále jen zadavatel) uzavírají podle ustanovení § 269 odst. 2 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dnešního dne tuto smlouvu o zajištění reklamy, (dále jen „smlouva o reklamě“). I. Předmět a účel smlouvy 1. Předmětem smlouvy o reklamě je vytvoření a zajištění reklamy v rozsahu určeném zadavatelem při konání sportovní – kulturní*^) akci sportovního klubu. 2. Výstupem reklamy bude její umístění - na dresech sportovců sportovního klubu*^), - na plakátu umístěný na sportovišti^*), - na sportovním nářadí*^), - ………………………………………………… *^) . 3. Účelem smlouvy o reklamě je propagace zadavatele na sportovních nebo kulturních^ akcích sportovního klubu za úplatu, ve prospěch sportovního klubu. II. Provedení reklamy 1. Obě smluvní strany se dohodly na provedení reklamy takto: a) reklama zadavatele na dresu sportovců je umístěna na zádech sportovce. Reklama může obsahovat logo zadavatele a krátký doprovodný text (www stránky, adresa sídla zadavatele, telefon nebo fax zadavatele). Reklama muže být maximálně v dvoubarevném provedení o rozměrech ……. cm x ……. cm, b) reklama je umístěna na plakátu*^) nebo jiném nosiči*^) o rozměru……. cm x ……cm. Výška nápisů …… cm a grafické vyobrazení ve velikosti …… cm x …… cm. Plakát bude umístěn na sportovišti nebo v jeho těsné blízkosti tak, aby text reklamy byl pro diváky dostatečně čitelný a viditelný, c) reklama na sportovním nářadí (…….……………………………..) je provedena v rozsahu reklamy na dresu sportovců. Její velikost je odvislá od sportovního nářadí, na kterém je umístěna. Umístění reklamy musí být provedeno tak, aby tato byla dostatečně čitelná alespoň při přenosu sportovního nářadí, d) ………………………………………………………………………………… . 2. Reklama nesmí ve své obrazové části obsahovat žádné neslušné, nemravné nebo jinak popuzující vyobrazení, nesmí propagovat rasismus, násilí, alkohol, cigarety nebo jiné návykové látky. Ve své textové části nesmí obsahovat žádné nemravné a neslušné texty nebo texty, které jsou jinými právními předpisy zakázány publikovat. III. Doba trvání reklamy Obě smluvní strany se dohodly na tom, že reklama bude sportovním klubem umístěna po dobu: a) jedné sportovní akce (dne …………………)*^), b) jedné sportovní sezóny (od ………………. do ……………….. *^), c) na dobu od ………………. do ………………………. *^), d) trvale, nejméně *^) – maximálně *^) po dobu …… dnů, měsíců,roků *^) , e) ………………………………………………….. *^) . IV. Cena za provedení a umístění reklamy 1. Cena reklamy je stanovena částkou ……….,- Kč, včetně DPH. V ceně je zahrnuta i výroba reklamy, kterou hradí sportovní klub *^) . 2. Cena je stanovena za každou jednotlivou reklamní plochu, která činí …… ,- Kč včetně DPH. Celková částka za reklamu činí ………… ,- Kč včetně DPH. V ceně je zahrnuta i výroba reklamy, kterou hradí sportovní klub *^) . 3. Cena je stanovena fixní částkou za období …… dnů *^) – měsíců *^)– roků *^) a činní částku …….….. ,- Kč., za každý započatý den *^) - měsíc *^) - rok *^) včetně DPH *^). V. Platební podmínky Dohodnutá cena stanovená v článku IV. je splatná před realizací výroby reklamy. Sportovní klub příjme finanční částku: a) v hotovosti, přičemž vydá zadavateli poklad o zaplacení, podle zvláštního právního předpisů*^), b) převodem z účtu zadavatele na účet sportovního klubu vedeném u …………………., číslo účtu ………………. . Finanční částka musí být poukázána na účet sportovního klubu nejpozději před zadáním reklamy do výroby, to je do ………………. .*^) . VI. Odstoupení od smlouvy a sankční ujednání 1. Každá ze smluvních stran může od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Vypovězení smlouvy o reklamě musí být provedeno písemnou formou a doručeno druhé smluvní spraně pro podpisu. 2. V případě, že zadavatel odstoupí od smlouvy o reklamě v době před zaplacením smluvené ceny způsobem stanoveným v článku V. nebude vůči němu ze strany sportovního klubu uplatňována žádná sankce. 3. V případě, že zadavatel odstoupí od smlouvy o reklamě v době po zaplacení smluvní ceny, sportovní klub vůči zadavateli uplatní sankci, která tvoří 50 % zaplacené ceny reklamy, uvedené v článku V. nebo nejméně částku rovnající se částce vynaložené na výrobu reklamy, včetně případné sankce, kterou musí sportovní klub zaplatit výrobci reklamy, pokud je tato vyšší než 50 % smluvené a zaplacené ceny zadavatelem. VII. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva o reklamě byla na základě dohody smluvních stran uzavřena podle § 269 odst. 2 zákona a následujících zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. 2. Smlouva o reklamě je vypracována na základě svobodné vůle obou smluvních stran a podpis smlouvy o reklamě nebyl vynucen tísní žádné se smluvních stran. 3. Smluvní strany označují obsah této Smlouvy o reklamě a informace, které si při jejím uzavírání a v souvislosti s ní poskytly, ve smyslu ustanovení § 271 zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, za důvěrné. 4. Tato smlouva o reklamě je vyhotovena ve dvou exemplářích, z nichž jeden obdrží sportovní klub a jeden zadavatel. 5. Smluvní strany se dohodly na tom, že smlouva o reklamě a její případné změny a dodatky budou vyhotoveny vždy písemnou formou. Dodatky budou očíslovány a podepsány oběma smluvními stranami, jinak jsou neplatné. 6. Smlouva o reklamě je platná a nabývá účinnosti dnem podpisu smluvních stran. Poznámka pro zpracovatele smlouvy: *^) – označený text vypustit nebo škrtnout !!!!! V Praze dne V Praze dne …………….………………………. ………………………………… …………………………………….. Zadavatel Za sportovní klub ------------------------------- [1] Převzato z: http://www.maestroclub.cz/svv_zapisy/2006/06_svv_01a_smlouva_reklama_navrh.doc