Okruhy otázek k ústní zkoušce I. Obecná část 1. Marketing – definice 2. Pojmy z oblasti marketingu 3. Marketingový mix 4. Produkt 5. Životní cyklus výrobku 6. Cena 7. Distribuce 8. Komunikace 9. Reklama 10. Podpora prodeje 11. PR 12. Přímý marketing 13. Marketingový výzkum 14. MIS 15. Postup marketingového výzkumu 16. Metody a techniky marketingového výzkumu 17. Výzkum spotřebitele 18. Proces nákupního chování 19. Cílové trhy a jejich segmentace II. Sportovní marketing 1. Sportovní marketing 2. Příjmy sportovních klubů 3. Dotace a. definice, úvod do problematiky, příspěvek b. Dotace z obecních rozpočtů c. Dotace z krajských rozpočtů d. Dotace ze státního rozpočtu 4. Sponzoring a. Definice, vymezení b. Sponzoring jako komunikační nástroj c. Sponzorský balíček d. Kdo může být sponzorován e. Typy sponzoringu podle počtu sponzorů f. Sponzorování formou „daru“ g. Sponzorování formou „reklamy“ h. Typy smluv (darovací – sponzorská, o reklamě – např. typ Smlouvy o dílo) 5. Měření účinnosti sportovního sponzoringu 6. Sportovní reklama 7. Merchendising 8. Sport a nákupní chování spotřebitelů 9. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka 10. Sazka, a. s. 11. ČSTV 12. Postavení Škoda –auto ve „světě sponzoringu“ 13. Olympijské hry v Praze 14. Fotbal a sportovní marketing 15. NHL vs. Čeká extraliga III. Navrhnout řešení pro modelové situace (obdobné jako v seminářích)