Ukázka testových otázek. Tučně jsou označené správné odpovědi. U každé testové otázky jsou možné jedna, dvě, tři nebo všechny správné odpovědi. Celkem bude v testu 20 otázek. Doba na zpracování testu bude 45 minut. Maximální počet bodů: 38 Minimální počet bodů pro úspěšné absolvování testu: 26 bodů Mezi soubor nástrojů k ovlivňování trhu (marketingový mix) patří: q nástroje ovlivňující samotný produkt q nástroje ovlivňující cenu q nástroje ovlivňující distribuční politiku firmy q všechny předchozí odpovědi jsou správné Co ovlivňuje stanovení výše ceny výrobku? q poptávka po výrobku q cena substitučních výrobků konkurence q výše nákladu na výrobu výrobku q výše důchodů spotřebitelů Public realtions je možné mj. uskutečnit prostřednictvím: q vzorků, soutěží, ochutnávek q bonusů, prémií a vzorků q pozitivně laděných článků v periodicích q sponzoringu Které výroky o sportovní reklamě nejsou pravdivé: q sportovní reklama je reklama využívající pro propagaci osobnost sportovce q sportovní reklama je reklama na sportovní zboží klasického charakteru q v národohospodářské realitě ČR zatím sportovní reklama nebyla etablována q reklama na sportovní zboží klasického charakteru se neřídí běžnými zákonitostmi tržního prostředí