žCílem je zpracování marketingového auditu SA žMin. národní úroveň (MČR, SP, ME, MS, LOH, ZOH) ž žÚvodní strana žZákladní údaje o akci žVyužití marketingových nástrojů žSponzoring žMerchandising (prodej reklamních předmětů) a licence (symboly na produktech) žTelevizní práva žSWOT analýza žShrnutí a závěr žPřílohy ž žIdentifikace autorů (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) žNázev (Marketing ……..) žDatum odevzdání ž žNázev, místo a čas konání žHistorie konání akce (stručný vývoj disciplín, pravidel, uvedení vítězů) žSportovní disciplíny, kategorie žNávštěvnost žPřed akcí, během akce a po akci žReklama, podpora prodeje, PR, …… žZhodnocení žSponzorování jednotlivých sportovců žSponzorování sportovních klubů a týmů žSponzorování sportovní akce žProgramový sponzoring (program na podporu sportu nebo prezentace sponzora) žMerch. – podpora prodeje vlastní akce žMerch. – nabídka a prodej rekl. předmětů (hloubka, šířka, cena, místo prodeje) žLicence: přenos sport. image na výrobek; využití známosti symbolu; odlišení homogenního výrobku žVeřejnoprávní televize (ČT) žKomerční televize (NOVA) žPlacená televize (UPC) žPlacené kanály (O2) žVirtuální reklama a Split Screen žSilné stránky (strengths) žSlabé stránky (weaknesses) žPříležitosti (opportunities) žHrozby (threats) žFormát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold žRozsah práce 7 – 10 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) žPráci odevzdat v písemné podobě nejpozději 4.12.2015 žPři hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce