Marketing sportu bp 2086 logo_fsps.png • •Přednášky: –Čt: 11:20 – 12:05 –(Mgr. Oldřich Racek) – •Semináře: –St: 8:50 – 10:20 –Mgr. Pavel Mrnuštík –Mail: 343627@mail.muni.cz –Konzultace: po domluvě • • – Výuka: Zápočtové požadavky: •Docházka na seminářích (aktivní účast) –30. 9. + 7. 10. -> studijní volno určené k přípravě seminární práce –Od 14. 10. -> prezentace studentů – –-> Dovolená absence = 1 seminář • •Seminární práce + prezentace na semináři – – Zadaní seminárních prací: •1. Marketing velké sportovní akce •- Charakteristiky samotné akce (vč. SWOT analýzy), analýza konkurenčního prostředí (např. Porterova analýza, srovnání s akcemi podobného zaměření), zacílení akce, jednotlivé formy marketingu, zajímavá specifika akce, širší význam akce (dopady na region, veřejnost, …), názory pořadatelů (rozhovor, e-mail), vlastní zhodnocení a doporučení (např. do dalších ročníků), … • •2. Marketingový mix vybraného sportovního produktu •- Produkt, který vás zaujal (pozitivně i negativně) , objektivní analýza + subjektivní zhodnocení • • • Rozsah seminární práce a prezentace: •Prezentace: • 20 – 25 minut (+ diskuze cca 5 minut) • •Seminární práce: • min. 5 stran čistého textu (+ obrázky, grafy,…) –- citace dle APA • • Příklady: •1. Volkswagen Maraton Praha –Netradiční marketingové strategie • •2. WaxOn –https://www.youtube.com/watch?v=Rt8Rg6Zrb-Y – (novinky ve vybraném sportovním odvětví, zavedené sportovní produkty, kickstarter, …) – •Doporučené zdroje: –internetové stránky akce, fóra, www.ezdroje.muni.cz (články), kontakt s organizátory akce (rozhovor, mail,…), vlastní zkušenosti, … • • – – • • • Semináře: •14.10. •21.10. •(28.10. – státní svátek) •4.11. •11.11. •18.11. •25.11. •2.12. •9.12. •16.12. (zápočtový týden) • Děkuji za pozornost a na shledanou 14.10. 2015