Projekt 1 – Management a marketing sportovní akce (SA) 1)Úvodní strana - výběr SA; název, jméno a příjmení, škola, fakulta; význam a úroveň zajišťování SA (region, ČR, zahraničí) 2)Základní údaje o SA (název, obsah – disciplíny, místo a termín konání; identifikace účastníků – sportovci-soutěžící, diváci-fanoušci, média, pořadatelé, trenéři apod.; volba sportoviště z hlediska sportovních výkonů, zázemí pro sportovce, kapacity pro diváky) 3)Formy a úroveň propagace (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail), včasnost, úplnost a srozumitelnost informací 4)Dopravní dostupnost (možnosti přístupu, parkování apod.), doprava v místě (v rámci sportoviště či z ubytovacího zařízení) 5)Možnosti a úroveň ubytování (vzdálenost od sportoviště, druh a cenové možnosti) 6)Možnosti a úroveň stravování (ubytovací zařízení, sportoviště, jinde) 7)Organizační zajištění •harmonogram a jeho dodržení •prostoje a zpoždění •pořadatelská služba •dodavatelé služeb •sponzoři •volba sportoviště (z hlediska sportovních výkonů, zázemí pro sportovce, kapacita pro diváky) 8)Analýza rizik (identifikace případných rizik a možnosti jejich eliminace nebo snížení; použít kontrolovatelné a nekontrolovatelné vlivy) 9)Identifikace hlavních nákladových faktorů a možnosti financování 10)SWOT analýza a komentář 11)Kvantifikace kvality SA – metoda součtu vážených faktorů • a) vymezení hodnotících kritérií a přiřazení vah podle jejich důležitosti (součet 100) • b) ohodnocení jednotlivých kritérií pro SA (1 – nejhorší, 10 – nejlepší) • c) výpočet – součet násobků váhy a bodového hodnocení 12)Návrhy a doporučení na zvýšení úrovně příští SA 13)Závěr •Zdroje •Přílohy •