MANAGEMENT A MARKETING SPORTOVNÍCH AKCÍ A KLUBŮ (zadání 1. seminární práce) - KF Management a marketing velké sportovní akce Cíl a struktura seminární práce Cílem seminární práce je zhodnocení managementu a marketingu velké sportovní akce (např. Mistrovství ČR, Světový pohár, Mistrovství Evropy, Mistrovství světa, Olympiáda apod.). Strukturu práce lze shrnout do následujících bodů: 1) Úvodní strana - výběr SA; název, jméno a příjmení, škola, fakulta; význam a úroveň zajišťování SA (region, ČR, zahraničí) 2) Základní údaje o SA (název, obsah – disciplíny, místo a termín konání; identifikace účastníků – sportovci-soutěžící, diváci-fanoušci, média, pořadatelé, trenéři apod.; volba sportoviště z hlediska sportovních výkonů, zázemí pro sportovce, kapacity pro diváky) 3) Formy a úroveň propagace (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail), včasnost, úplnost a srozumitelnost informací 4) Dopravní dostupnost (možnosti přístupu, parkování apod.), doprava v místě (v rámci sportoviště či z ubytovacího zařízení) 5) Možnosti a úroveň ubytování (vzdálenost od sportoviště, druh a cenové možnosti) 6) Možnosti a úroveň stravování (ubytovací zařízení, sportoviště, jinde) 7) Organizační zajištění · harmonogram a jeho dodržení · prostoje a zpoždění · pořadatelská služba · dodavatelé služeb · sponzoři · volba sportoviště (z hlediska sportovních výkonů, zázemí pro sportovce, kapacita pro diváky) 8) Analýza rizik (identifikace případných rizik a možnosti jejich eliminace nebo snížení; použít kontrolovatelné a nekontrolovatelné vlivy) 9) Identifikace hlavních nákladových faktorů a možnosti financování 10) SWOT analýza a komentář 11) Kvantifikace kvality SA – metoda součtu vážených faktorů a) vymezení hodnotících kritérií a přiřazení vah podle jejich důležitosti (součet 100) b) ohodnocení jednotlivých kritérií pro SA (1 – nejhorší, 10 – nejlepší) c) výpočet – součet násobků váhy a bodového hodnocení 12) Návrhy a doporučení na zvýšení úrovně příští SA 13) Závěr Zdroje Přílohy