MANAGEMENT A MARKETING SPORTOVNÍCH AKCÍ A KLUBŮ (zadání 2. seminární práce) - KF Management a marketing sportovního klubu Cíl a struktura seminární práce Cílem seminární práce je zhodnocení managementu a marketingu významného sportovního klubu, a to min. na úrovni první či druhé nejvyšší soutěže v daném sportu (např. 1. česká fotbalová Synot liga nebo 2. národní fotbalová liga; Tipsport extraliga nebo WSM liga ledního hokeje). Strukturu práce lze shrnout do následujících bodů: 1. Úvod (obecně k tématu – vlastními slovy) 2. Cíl a metodika 3. Základní údaje o klubu (charakteristika, historie, právní forma, největší úspěchy, …….) 4. Organizační struktura (použijte jak funkcionální typ, tak produktový – podle druhu sportu a např. jednotlivých věkových či výkonnostních kategorií) 5. Analýza prostředí (STEP analýza - makrookolí, odvětvová analýza – mikrookolí, analýza vnitřního prostředí) 6. Merchandising (spolupráce s výrobci a distributory sportovního či jiného zboží) 7. Sponzoring (uvést hlavní sponzory a jejich základní charakteristiku) 8. Segmentace trhu (aplikace obecných hledisek segmentace na sportovní klub) 9. Komunikační mix (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail) a jeho využití u jednotlivých tržních segmentů (cílových skupin) 10. Cenová politika (faktory ovlivňující cenu, zdroje financování, slevy, …) 11. Trvale udržitelný růst a práce s mládeží 12. SWOT analýza a komentář 13. Návrhy a doporučení na zlepšení současné situace (sportovní, ekonomické a sociální) 14. Závěr Zdroje Přílohy