Projekt 1 – Management a marketing sportovního klubu (SK) (1. či 2. nejvyšší soutěž; např. Synot liga nebo 2. národní, Tipsport extraliga nebo WSM liga či EBEL liga) 1)Úvod (obecně k tématu – vlastními slovy) 2)Cíl a metodika 3)Základní údaje o klubu (charakteristika, historie, právní forma, největší úspěchy, …….) 4)Organizační struktura (použijte jak funkcionální typ, tak produktový – podle druhu sportu a např. jednotlivých věkových či výkonnostních kategorií) 5)Analýza prostředí (STEP analýza - makrookolí, odvětvová analýza – mikrookolí, analýza vnitřního prostředí) 6)Merchandising (spolupráce s výrobci a distributory sportovního či jiného zboží) 7)Sponzoring (uvést hlavní sponzory a jejich základní charakteristiku) 8)Segmentace trhu (aplikace obecných hledisek segmentace na sportovní klub) 9)Komunikační mix (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail) a jeho využití u jednotlivých tržních segmentů (cílových skupin) 10)Cenová politika (faktory ovlivňující cenu, zdroje financování, slevy, …) 11)Trvale udržitelný růst a práce s mládeží 12)SWOT analýza a komentář 13)Návrhy a doporučení na zlepšení současné situace (sportovní, ekonomické a sociální) 14)Závěr •Zdroje •Přílohy