DOHODA O PROVEDENÍ PRÁCE Pořadové číslo dohody:…………………………………………. Číslo zakázky: Číslo a název pracoviště: 510000 Fakulta sportovních studií Číslo činnosti: 1111 UČO: Číslo fak.účtu: 0000 Masarykova univerzita se sídlem v Brně, Žerotínovo nám. 617/9, 601 77 Brno (dále jen MU nebo zaměstnavatel) zastoupená doc. Mgr. Jiřím Nykodýmem, Ph.D., děkanem Fakulty sportovních studií a pan(paní) ……… … ………………………………………………………………………………… rodné jméno a všechna příjmení ……………………………………………………………………….. datum narození ……………………… místo a stát narození …………………..…………………… trvalé bydliště …………………………………………………………….. PSČ ………………….….. státní příslušnost ………………..… číslo pasu (cizinec) ……………………………………………. rodné číslo …………………………………………..………………. kvalifikace … ……………………………………………………….. (dále jen zaměstnanec) uzavírají tuto dohodu o provedení práce (dále jen dohoda). 1. Zaměstnanec se zavazuje, že pro MU provede tuto práci: vedení Odborné praxe těchto posluchačů ………………………………………………………………………………………….…………………………. v rozsahu max. ………hodin celkem Práce bude provedena v době od ……………… do ………………. 2. Místo výkonu práce (uveďte školu v rámci ČR, kde praxe probíhá)……….……………………………………. 3. Za provedení práce ve sjednané kvalitě a době poskytne MU zaměstnanci odměnu ve výši …………..….. Kč celkem, slovy………………………………………………………….. Odměna je splatná po dokončení a převzetí práce ve výplatních termínech stanovených na MU. Odměna bude proplacena podle skutečného počtu odpracovaných hodin a může být také proplácena průběžně po předložení výkazu odpracovaných hodin. MU může odměnu přiměřeně snížit, nebude-li práce odpovídat sjednané kvalitě. Kontrolu a případné převzetí práce provede ……Mgr. Jan Machát…………………………………….. 4. Zaměstnanec je přihlášen u zdravotní pojišťovny (název) ………………….…………………………….. 5. Zaměstnanec prohlašuje, že pobírá důchod (odpověď zakroužkujte) NE ANO pokud ANO, uveďte druh………….. ………… plátce ………….……….…. 6. Zaměstnanec prohlašuje, že mu byla stanovena srážka ze mzdy na základě soudního rozhodnutí NE ANO 7. Zaměstnání v rámci EU/EHP nebo Švýcarka (odpověď zakroužkujte) NE ANO V případě souběžného zaměstnání v rámci EU/EHP nebo Švýcarska (a to i na dohody konané mimo pracovní poměr) zaměstnanec předloží formulář A1-potvrzení o příslušnosti k právním předpisům, který vydá organizace sociálního zabezpečení v místě trvalého bydliště 8. Zaměstnanci přísluší v době prvních 14 dnů trvání dočasné pracovní neschopnosti nebo karantény náhrada odměny z dohody o provedení práce, pokud budou splněny podmínky stanovené zákonem 187/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a zákonem ČNR číslo 589/1992 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro účely poskytování náhrady odměny z dohody o provedení práce při dočasné pracovní neschopnosti nebo karanténě, je pracovní doba rozvržena do pěti pracovních dnů. 9. MU se zavazuje vytvořit zaměstnanci pracovní podmínky zajišťující řádný a bezpečný výkon práce. 10. Odměna za vykonanou práci bude převedena na účet zaměstnance u peněžního ústavu na základě přiloženého Údaje o bankovním účtu nebo vyzvednuta osobně v řádném výplatním termínu na pokladně Fakulty sportovních studií MU. Nevyzvednutá odměna bude zaslána složenkou na náklady zaměstnance. Na základě požadavku zaměstnance bude odměna poukazována na zaměstnancův zahraniční účet. V tomto případě budou bankovní poplatky hrazeny formou SHA (tzn. polovinu těchto poplatků hradí zaměstnanec). 11. MU může odstoupit od dohody, jestliže práce nebude provedena ve sjednané době. Zaměstnanec může od dohody odstoupit, nemůže-li pracovní úkol provést, protože mu MU nevytvořila sjednané pracovní podmínky. 12. Zaměstnanec i MU mají právo závazek založený touto dohodou rozvázat písemnou výpovědí danou z jakéhokoliv důvodu, nebo bez uvedení důvodu v 15denní výpovědní době, která začíná běžet v den, kdy byla výpověď doručena druhé straně, nebo ji zrušit dohodou smluvních stran ke sjednanému dni. 13. Pokud bude zaměstnanec pověřen, aby přicházel do styku s osobními údaji zpracovávanými zaměstnavatelem, bere na vědomí, že je povinen řídit se ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a Směrnice rektora „Ochrana osobních údajů na Masarykově univerzitě.“ * 14. Zaměstnanec prohlašuje, že si je vědom svých práv a povinností vyplývajících z právních předpisů a vnitřních předpisů MU upravujících oblast duševního vlastnictví. Zaměstnanec se zavazuje tyto vnitřní předpisy MU*, jakož i platnou právní úpravu dodržovat. 15. O dalších povinnostech zaměstnance a MU souvisejících s uzavřením této dohody platí ustanovení zákoníku práce, zejména ustanovení § 74 a následujících. 16. Smluvní strany si zvolily české právo, kterým se řídí tato smlouva a práva a povinnosti z ní vzniklé smluvním stranám a dohodly se, že k rozhodování jakýchkoliv sporů vzniklých z této smlouvy nebo v souvislosti s ní, bude příslušný soud České republiky v Brně. 17. Další ujednání: · Práce nepřesáhne 12 hodin denně · Po skončení dohody o provedení práce si zaměstnanec vyzvedne na personálním oddělení fakulty potvrzení o zaměstnání (zápočtový list). · Zaměstnanec se zavazuje nahlásit změny týkající se osobních údajů, změny zdravotní pojišťovny nebo svého zaměstnání v rámci EU/EHP nebo Švýcarska (a to i dohody konané mimo pracovní poměr) nebo soudního rozhodnutí o srážce ze mzdy, neprodleně (nejdéle do 8 dnů) na personální oddělení fakulty. · Pokud nedostojí zaměstnanec některým ze svých povinností vyplývajících z této dohody, odpovídá zaměstnanec zaměstnavateli za veškerou vzniklou újmu a to vč. újmy, která zaměstnavateli vznikne v souvislosti s retroaktivním určením příslušnosti zaměstnance k právu sociálního zabezpečení jiného členského státu EU/EHP nebo Švýcarska. Obě strany svými podpisy vyjadřují souhlas s obsahem této dohody. V Brně dne …………………………… …………………………………………… ……………………………………….. zaměstnanec zaměstnavatel Záznam o provedení předběžné řídící kontroly u výdajů před vznikem závazku ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole a vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se zákon o finanční kontrole provádí V Brně dne …………….. ………………………………… ………………………………….. příkazce operace správce rozpočtu Práci kontroloval a převzal dne …………..…………. .. ………..…………………………… * Uvedené dokumenty jsou veřejně přístupny na institucionálních www-stránkách zaměstnavatele.