žCílem je zpracování marketingového auditu SA žMarketingový výzkum žNávrhy a doporučení žÚvodní strana + úvod vlastními slovy žCíl a metodika žZákladní údaje o akci žAnalýza vnějšího prostředí žVyužití marketingových nástrojů (vnitřní prostředí) žSponzoring žMerchandising (prodej reklamních předmětů) a licence (symboly na produktech) žMarketingový výzkum žNávrhy a doporučení žShrnutí a závěr žZdroje žPřílohy ž žIdentifikace autorů (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) žNázev (Marketing ……..) žDatum odevzdání ž žNázev, místo a čas konání žHistorie konání akce (stručný vývoj disciplín, pravidel, uvedení vítězů) žSportovní disciplíny, kategorie žNávštěvnost žmakroprostředí (STEP analýza) žmikroprostředí (konkurence, partneři, účastníci, ……) ž žPřed akcí, během akce a po akci žPropagace (reklama, podpora prodeje, PR, ……), distribuce, cena, ……….. žZhodnocení žSponzorování jednotlivých sportovců žSponzorování sportovních klubů a týmů žSponzorování sportovní akce žProgramový sponzoring (program na podporu sportu nebo prezentace sponzora) žMerch. – podpora prodeje vlastní akce žMerch. – nabídka a prodej rekl. předmětů (hloubka, šířka, cena, místo prodeje) žLicence: přenos sport. image na výrobek; využití známosti symbolu; odlišení homogenního výrobku žzpracování dotazníku ždotazníkové šetření žřízený dialog s organizátory, manažery akce žhlavní a doprovodný program žkomunikace (návrh sloganu a informačního letáku) a distribuce žcena, financování ž žFormát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold žRozsah práce 7 – 10 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) žPři hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce