Školní pedagogika
2. seminář (27. 10.)
Průběh semináře
- vyučování a co to pro mě znamená (viz stávající styl výuky - esej jako DÚ), znám sám sebe a dokážu se prodat jako učitel?
- fabulace na téma vybuduju si svou vlastní školu - co tam rozhodně nebude chybět?
- největší překážky k plnění výuky a jak je zvládnout? Vnitřní motivace a popisný jazyk jako skoro základ celé výuky (viz neřesti ve své komunikaci).
Úkol na příští seminář
- nakreslete myšlenkovou mapu s hlavním cílem, kam chcete své žáky dovést, co chcete, aby se během výuky TV naučili, co si mají odnést z výuky, až budou odcházet ze ZŠ či SŠ
- vyučování a co to pro mě znamená (viz stávající styl výuky - esej jako DÚ), znám sám sebe a dokážu se prodat jako učitel?
- fabulace na téma vybuduju si svou vlastní školu - co tam rozhodně nebude chybět?
- největší překážky k plnění výuky a jak je zvládnout? Vnitřní motivace a popisný jazyk jako skoro základ celé výuky (viz neřesti ve své komunikaci).
Úkol na příští seminář
- nakreslete myšlenkovou mapu s hlavním cílem, kam chcete své žáky dovést, co chcete, aby se během výuky TV naučili, co si mají odnést z výuky, až budou odcházet ze ZŠ či SŠ
Následující