žCílem je zpracování marketingového mixu a návrhů na zvýšení prodejnosti vybraného produktu pro bezpečnostní složky ž žTitulní strana žÚvod žCíl a metodika práce žProduct - Produkt žPromotion - Komunikační mix žPrice - Cena žPlace - Distribuční cesta žDalší prvky marketingového mixu žNávrhy na zvýšení prodejnosti žZdroje žPřílohy ž žIdentifikace autora (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) žNázev (Marketingový mix ……..) žDatum odevzdání ž žVýznam marketingového mixu (obecně vlastními slovy) žDůvod výběru produktu ž žHlavní cíl a dílčí cíle žPostup práce žPoužité metody žCílová skupina (možné využití výsledků) ž žZákladní charakteristika – jádro produktu (název, funkce, vývoj, ….) žRozšířený produkt (značka – image nebo goodwill, obal, ……) žDoplňkové služby či komplementární produkty žKonkurenční produkty (možnost využití substitutů) žReklama žPodpora prodeje žOsobní prodej a PR žDirect marketing, direct mail žMožnosti využití specifických typů marketingu (buzzmarketing: guerilla marketing, virální marketing – word of mouth; pojem ambush marketing: https://www.youtube.com/watch?v=uoBnRCeM_5o&feature=player_embedded) žSrovnání ceny a kvality žPoskytování slev žZměna ceny (inovace, cenové akce, ….) žPopis celé distribuční cesty, včetně jednotlivých variant žCharakteristika distributorů žPOS (points of sale) žbalíčky žlidé žspolupráce a partnerství žprodukt žkomunikace žcena ždistribuce žostatní prvky MM žFormát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold žRozsah práce 5 – 7 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) žPráci odevzdat do odevzdávárny nejpozději 3 dny po poslední výuce žPři hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce