Í . j: ! STRUKTURA PARTNERU Titulární partner Jedná se o partnera, jehož jméno nese klub. Jméno partnera je součástí názvu klubu. Generální partner Největší partner klubu, uváděný ve všech materiálech klubu. Hlavní partner Velcí partneři klubu, kteří především finančně podporují rozvoj klubu. Oficiální dodavatel klubu Jedná se o oficiálního dodavatele např. sportovního vybavení apod. Partner Partneři podporují klub především svými službami a úzkou spoluprací. Mediální partner Mediální partneři klubu pomáhají informovat o dění v klubu. Partner zápasu Partneři podporující výhradně jednotlivé zápasy. u-uHJ^^HZHZHZHI C C C €€€€€€€€ C GENERÁLNÍ PARTNER plnění nad 10 mil. Kč Titul Generální partner 1. Otočné reklamní panely - rozměr 6 x 1 m - počet 2 ks 2. Pevné reklamní panely - rozměr 6 x 1 m - počet 4 ks 3. Reklamní led panely -rozměr 36 m 4. Světelná tabule - prezentován jako Generální partner klubu Výroba reklamních panelu jde k tíži FC ZBROJOVKA BRNO. 5. Dres mužstva A - umístění loga na hrudi 6. Použití loga společnosti - internetové stránky klubu www.fczbrno.cz, partnerské portály a sociální sítě - v rozhlase - zápasový bulletin -1 strana - tiskoviny, plakáty, kalendáře, vstupenky - prostory VIP GOLD,VIPSILVER -obrazovky -tabule partnerů - PRESS centrum - logo viditelné při tiskové konferenci 7. Karta VIP gold -počet 10 ks Parkovací karta - počet 10 ks Permanentní vstupenka - počet 10 ks Karta VIP a permanentní vstupenka jsou součástí věrnostního programu BrnoCityCard s možností čerpání benefitů a slev. 8. Možnost využití hráčů a trenérů klubu pro vlastní PR aktivity L <_ <_ <_ <_ <_ <_ 1- 1- 1- <_ U <_ <_ !_ <_ 1_ i_ 1_ C HLAVNÍ PARTNER plnění nad 3 mil. Kč Titul Hlavní partner 1. Otočné reklamní panely - rozměr 6 x 1 m - počet 2 ks 2. Pevné reklamní panely - rozměr 6 x 1 m - počet 2 ks 3. Reklamní led panely -rozměr 36 m 4. Světelná tabule - prezentován jako Hlavní partner klubu 5. Reklamní billboard - rozměr 5002 x 2380 mm Výroba reklamních panelu jde k tíži FC ZBROJOVKA BRNO. 6. Dres mužstva A - umístění loga na rukávu a zádech 7. Použití loga společnosti - internetové stránky klubu www.fczbrno.cz, partnerské portály a sociální sítě -v rozhlase - zápasový bulletin - Vi jedné strany - tiskoviny, plakáty, kalendáře - prostory VIP GOLD, VIP SILVER - obrazovky - tabule partnerů, PRESS centrum 8. KartaVlPgold -počet5ks Parkovací karta -počet 5 ks Permanentnívstupenka - počet 5 ks Karta VIP a permanentní vstupenka jsou součástí věrnostního programu BrnoCityCard s možností čerpání benefitů a slev. L'L.i-ÜLLüUGGGCCGCCCCCCG VÝZNAMNÝ PARTNER plnění od 1.-3.mil. Kč Titul Významný partner 1. Reklamní panely - rozměr 6 x 1 m - počet 3 ks - výběr z variant - otočná nebo pevné 2. Reklamní led panely -rozměr 36 m 3. Dres mužstva A - umístění loga na trenýrkách nebo rukávu 4. Použití loga společnosti - internetové stránky klubu www.fczbrno.cz, partnerské portály a sociální sítě -zápasový bulletin-logo - prostory VIP GOLD, VIPSILVER - obrazovky -tabule partnerů 5. Karta VIP gold -počet 4 ks Parkovací karta - počet 2 ks Permanentní vstupenka - počet 2 ks Karta VIP a permanentní vstupenka jsou součástí věrnostního programu BrnoCityCard s možností čerpání benefitô a slev. ÜUCCGCCCCCCCGCCCCCCCC REKLAMNÍ PARTNER plnenido1.mil. Kč Titul Partner 1. Reklamní panely - rozměróx 1 m - počet 2 ks - výběr jedné z variant - otočné, pevné 2. Použití loga společnosti - internetové stránky klubu www.fczbrno.cz, partnerské portály a sociální sítě -zápasový bulletin-logo - prostory VIP GOLD, VIP SILVER - obrazovky -tabule partnerů 3. Karta VIP gold -počet 2 ks Parkovací karta - počet 1 ks Karta VIP je součástí věrnostního programu BrnoCityCard s možností čerpání benefitů a slev. REKLAMNÍ PARTNEn plnění do 200.000 Kč Titul Partner 1. Reklamní panely - rozmer 6 x 1 m - počet 1 ks - otočné 2. Použití loga společnosti - internetové stránky klubu www.fczbrno.cz, partnerské portály a sociální sítě -zápasovýbulletin - logo - prostory VIP GOLD, VIP SILVER - obrazovky -tabule partnerů 3. Karta VIP silver -počet Iks Karta VIP je součástí věrnostního programu BrnoCityCard s možností čerpaní benefitů a slev. ITMER ZAPASU - na základě osobního jednání 1. Dresy 2. Reklamní plochy - plochy stadionu, mix zóny a VIP zóny 3. Média - tisk, rozhlas (noviny, spoty, bulletin) 4. Internetové prostředí a portály (www.fczbrno.cz) HJ U-C-C-G G G-C-C-G-G-C-G G G G CHZH- G DRESY Nejatraktivnější reklamní plochy pro partnery jsou na dresech hráčů A-týmu. V nich mužstvo odehraje za sezonu 30 ligových utkání, dále zápasy zimní Tipsport ligy, přibližně 20 přípravných duelů a také utkání Českého poháru, kde je počet zápasů ovlivěn tím, jak daleko mužstvo v této soutěži postoupí. Z jednotlivých utkání je zaručena prezentace nejen přímo na stadionu, ale také v televizních záběrech a na fotografiích v tištěných i internetových médiích. REKLAMNÍ PLOCHY Světelná obrazovka Během mistrovských zápasu na hlavním stadionu v Srbské ulici mohou partneri využít ke své prezentaci obrazovku, na níž se zobrazují základní údaje o probíhajícím utkání. V jeho průběhu se mohou na obrazovce střídat loga partnerů, pouze však jednobarevně. LED panely Pro výraznější prezentaci či upoutávky na různé akce a produkty mohou partneři využít LED panelů, umístěných okolo hrací plochy. V průběhu utkání mohou na panelech rotovat barevné animace, které se mohou prostřídat až třicetkrát za zápas. Otočné panely Během mistrovských zápasů na hlavním stadionu v Srbské ulici rotují reklamní otočné panely. Jsou umístěny podél hrací plochy a za brankami. Reklamní banner Umístěny podél tréninkového hřiště na ulici Purkyňova (proti Technickému muzeu v Brně) Reklamní billboard Využití budovy Městského fotbalového stadionu a to čelní strany z ulice Srbská. 9 i • 1 i Internetové portály Oficiálne webové stránky klubu a prezentace na partnerských portálech a sociálních sítích Tisk Zápasový program. Partneři FC Zbrojovka Brno - Brněnský deník Rovnost (speciální příloha deníku v min. nákladu 20tis. ks), Inzertexpres (vychází v nákladu 50 tis. týdně), Brněnský Metropolitan Rozhlas Při mistrovských zápasech je možná prezentace partnerů, jejich akcí a produktů i prostřednictvím rozhlasu. Před utkáním, o poločasové přestávce a po skončení zápasu lze odvysílat krátké předtočené reklamní spoty, popř. je možné předložit připravený text hlasateli, jehož využívá klub. ^Ľji £j j £Z 4_k 4_o £U C! 4_! 4^ 4_ Internetové stránky Zbrojovky mají velmi vysokou návštěvnost. Výhodou internetové bannerové reklamy je její měřitelnost oproti outdoorové či tiskové reklamě. Investované prostředky můžete jednoduše sledovat a vyhodnotit jejich úspěšnost a návratnost. Můžeme přesně změřit, kolik návštěvníků reklamu shlédlo a především, kolik z nich na ni reaguje kliknutím a přesměrováním na Vaše stránky. Můžeme tedy spočítat, kolik stojí reálné přivedení zákazníka až k Vám. Reklamní plochy můžete mít sdílené nebo garantované. Na sdílené pozici se střídá více bannerů. Na garantované pozici je pouze jeden. Průměrná návštěvnost oficiálních stránek za rok 2016: - 973 372 návštěv za rok, z toho 238 103 unikátních návštěvníků - Celkový počet zobrazení stránek za rok - 2 778 113 - Počet návštěv z Jihomoravského kraje - 580 777 - Průměrná doba trvání návštěvy - 3 minuty - Počet podstránek za jednu návštěvu - 2,85 INTERNETOVÉ STRÁNKY KLUBU FC Zbrojovka Brno Q ■ f «« tn'ľi i i len fimIm INIniHH vttwinkf Pwinefl m Unftttk I v ár:'- sobola 3 U »16 v; í k,.,, VDED-TrWnkTBX UM: Tufnol v Hortbefflu Zrninu v raoSzotnSch týmech VKCO: Box u Toma5« Hrona NAS£ Z6ROXJVTO DĚTEM Sociální sítě klubu - Facebook -13 891 fanoušků -Twitter-3162 sledujících - Instagram - 2 358 sledujících - Youtube (Zbrojovka TV) - až 20 000 shlédnutí jednoho videa NAŠEZBSOJOVM WH FANOUŠKŮM Pro každé domácí soutěžní utkání A-týmu Zbrojovky klub vydává zápasový bulletin v rozsahu 16-32 tiskových stran a v minimálním nákladu 1200 kusu. Na stránkách bulletinu jsou umístěny reklamy a loga partnerů, kteří se mohou tímto způsobem prezentovat. Mimo tištěné reklamy přímo v zápasovém programu lze využít také vkládání letáků či kupónů. Zápasový bulletin je distribuován do prostor V.I.P. stadionu v Srbské ulici, do Press centra, hráčských kabin a diváci si jej mohou zakoupit přímo na pokladnách. Klub využívá rovněž pouličního prodeje prostřednictvím kamelotek v okolí stadionu. G G G~G1 G G C G G G C G G BÍDKA BEK ITNÍHO PARTNERSTVÍ • Plnění v ročním objemu 50.OO0,-Kč-25 ks celoročních permanentních vstupenek + partnerství na 1 zápas • Plnění v ročním objemu 70.000,-Kč - 35 ks celoročních permanentních vstupenek +1 ks V.I.P Silver včetně parkovací karty • Plnění v ročním objemu 100.000,-Kč - 50 ks celoročních permanentních vstupenek +1 ks V.I.P Silver včetně parkovací karty + rotační banner o rozměru 3 x 1 m • Plnění v ročním objemu 150.000,-Kč- 75 ks celoročních permanentních vstupenek 4-1 ks V.I.P. Gold včetně parkovací karty • Plnění v ročním objemu 180.000,-Kč - 90 ks celoročních permanentních vstupenek +1 ks V.I.P. Gold včetně parkovací karty + rotační banner o rozměru 3 x 1 m • Plnění v ročním objemu 200.000,-Kč -100 ks celoročních permanentních vstupenek + 2 ks V.I.P. Gold včetně parkovací karty Celoroční permanentní vstupenky jsou na kryté tribuny A, B, J, K, L, M - viz. plánek