Sebereflexe průběhu výuky n4130 Pedagogická praxe 2 Po zhlédnutí a analýze (společně s provázejícím učitelem či paralelním studentem) pořízeného videozáznamu části vaší výuky, zkuste provést krátké strukturované sebehodnocení. Na uvedené hodnotící škále označte odpovídající úroveň, kterou jste, podle vlastního posouzení, v uvedené oblasti a dané výuce dosáhl(a). Úroveň (vybranou úroveň označte křížkem): 1 – nedostačující 2 – dostačující 3 – dobrá 4 – výborná Oblast 1 2 3 4 Hlasitost verbální komunikace za daných podmínek. ☐ ☐ ☐ ☐ Jednoznačnost a srozumitelnost udílených pokynů. ☐ ☐ ☐ ☐ Organizace práce žáků. ☐ ☐ ☐ ☐ Aktivizace žáků (snaha o zapojení všech, nebo alespoň co největšího počtu účastníků do činnosti). ☐ ☐ ☐ ☐ Respektování didaktických zásad. ☐ ☐ ☐ ☐ Uplatňování bezpečnostních pravidel a zásad. ☐ ☐ ☐ ☐ Míra (množství) poskytování zpětné vazby žákům. ☐ ☐ ☐ ☐ A nyní doplňte toto sebehodnocení reflektivním zamyšlením (stačí uvést pouze stručné body, které navíc nemusí vycházet pouze z kritérií předchozího sebehodnocení): Ve výuce se mi dařilo: Ve výuce se mi nedařilo: Jaké poznatky mohu z podařených záležitostí v této výuce, vyvodit pro přípravu a vedení svojí další výuky: Co a jak mohu příště udělat jinak: