PRVÁCI Školní třída čítající 26 lidí (15-16 letr kluci x holky 50:50) na začátku střední školy a nového školního roku, Lidé jsou spolu již 3 týdny a začalo se tvořit několik skupinek (3 větší), které jsou tvořeny lidmi, kteří se znají z předchozích studií (jedna čítá 6 lidí, druhá i třetí 4). Tyto skupinky sil ně odmítají interagovat s jinými členy třídy a když jsou rozděleni na různé skupinkové práce, svou nevoli vždy dávají verbálně najevo různými povzdychy a komentáři. Zbytek dětí se zná spíše sporadicky, existuje několik dvojiček a skupinka florbalistů [S lidí), kteří proti sobě různě nastupovali nebo se potkávali na turnajích. Asi 3 děti se zdají být z kolektivu vyčleněny úplně. Problém dvou florbalistek a jednoho florbalisty je, že mají již za tři týdny poměrně velkou absenci a sami říkají, že lepší to kvůli tréninkům a zápasům nebude, Dva kluci (jeden z party 4 dětí co se znají lépe) a druhý osamocený se již stihli před třídou pohádat a pošťuchovat o to, kdo bude sedět v zadní lavici. Makonec m ušel situaci rozseknout učitel a posadil oba dopředu, což naštvalo oba, Zároveň celá skupinka 4 dětí je naštvaná na osamoceného kluka. Na druhou stranu, mezi druhou partou 4 dětí a velké skupině o 6 lidech pomalinku začalo pár kontaktů, hlavně díky několika dívkám z každé skupiny. Bavili se spíše o povrchních tématech. Celkově je vidět, že děti, kteří jsou členové nějaké skupinky se spíše hlásí k ní než celé třídě, což se zase nedá říct o dětech, které skupinku nemají a k nově vznikající třídě cítí nějakou sounáležitost. Třída má jet za 2 týdny na víkendový adapťák, kterého se účastní i třídní učitel a matematikářka. Třídní učitel Vás oslovil, zda byste jeli také a vytvořili program celého víkendu. Místo je dané, materiáEy k dispozici je běžné vybavení tělocvičny, flip chart, fixy a drobné kancelářské vybavení a potřeby. Přístupný je taky plácek před budovou a blízký les.