ÚVODNÍ HODINA ORGANIZACE š šOrganizace seminářů šprezenčně dle rozvrhu š šOrganizace cvičení šna bazéně – metodický výstup šmetodika plavání tělesně postižených šzáchrana POŽADAVKY šPožadavky k ukončení š šMetodický list šPříprava na vyučovací jednotku šVýstupy v hodinách na bazéně šAbsolvování praxe (MŠ) + písemná reflexe šDocházka šÚstní zkouška š STRUKTURA PLAVECKÉ JEDNOTKY š šStruktura plavecké jednotky se neliší od klasické struktury běžné vyučovací jednotky tělesné výchovy a dělí se na: š šÚvodní šPrůpravnou šHlavní šZávěrečnou š š PŘEDPLAVECKÁ VÝUKA š šÚvodní část – nástup (neformální), prezence, seznámení s programem hodiny, motivace šPrůpravná část - samostatná nebo organizovaná činnost (hračky, honičky) šHlavní část – formou hry a správnou motivací opakování známých pohybových dovedností a navázání nových šZávěrečná část – samostatná činnost, skluzavka, skoky a pády do vody, nástup, zhodnocení a pochvala š š(http://iks.upol.cz/wp-content/uploads/2014/04/Plavání.pdf) PLAVECKÁ VÝUKA NA ZŠ a SŠ šÚvodní část – nástup, kontrola hygienických požadavků, prezence, seznámení s programem a cílem hodiny, organizační pokyny (bezpečnost), motivace, rozcvičení a protažení na suchu šPrůpravná část – rozplavání (dle možností žáků), hry ve vodě a herní činnosti zaměřené na jednotlivé plavecké dovednosti, průpravná cvičení pro hlavní část (prvkové plavání) šHlavní část – opakování probraného učiva v různých formách a způsobech (s využitím pomůcek, soutěže), nácvik nových prvků na suchu i ve vodě, spojování prvků v celek, zdokonalování a rozvoj techniky (kondiční plavání) šZávěrečná část – různé hry, soutěže, skoky a pády do vody, potápění, vodní pólo, samostatná činnost, vyplavání, nástup, zhodnocení, pochvaly, nedostatky, nástin činnosti v dalších lekcích š(http://iks.upol.cz/wp-content/uploads/2014/04/Plavání.pdf)