Odborná praxe 1

Projekt sebeobranného kurzu

TERMÍN - stanovit si kdy, konzultovat se supervizorem a zařídit na CŽV rezervaci místnosti (tělocvična, učebna)

VYPSAT TERMÍN KURZU PRO POMOCNÉ INSTRUKTORY!!!

Komunikace s CŽV – vypsání kurzu, přihlašování , platby, termín, průběžná kontrola


Brainstorming – co dělá dobrý kurz sebeobrany dobrým kurzem?

Jak toho dosáhneme?

 

Získání klientů – nabídka, poptávka

Analýza potřeb přihlášené skupiny - jak zjistit?

 

CÍL KURZU – jaký má být cíl? (měřitelný, dosažitelný, reálný….- předmět ANDRODIDAKTIKA.)

 - stanovit VÝSTUPY Z UČENÍ (Bloomova taxonomie výstupů z učení - předmět ANDRODIDAKTIKA)

Evaluace splnění cíle - jak poznám, změřím, ověřím..., že byl cíl splněn, že byly naplněny výstupy z učení

 

Nastavení ceny:

3000Kč odměna pro odborníka z praxe na Odbornou praxi 2

občerstvení? 

odměny?

pomůcky - obnova (naplnění cvičných sprejů, dokoupení spotřebního materiálu)?

potřeby pro projektový den?

reklama?

minimální počet klientů pro otevření kurzu


marketing, max. počet klientů, omezení klientely (věk, pohlaví, zkušenosti....) prostor, pomůcky, 


 

NÁPLŇ KURZU

 – návaznost dílčí cíle, sledující hlavní cíl a výstupy z učení

Kolik chci pomocných instruktorů? - DO  KONCE ŘÍJNA!!!

- jedna z aktivit bude hraní rolí (modelové situace) - pro tuto část vytvořte zadání sledující konkrétní cíl - laminaci a tisk zajistí garant praxe


Zpětná vazba od účastníků kurzu –  jak ji budu získávat? dává opravdu zpětnou vazbu, co mi odhalí slabiny a silné stránky, doporučení do příště?

Vlastní zhodnocení kurzu

Podání ZV pom.instruktorům

Vyhodnocení ZV od účastníků

Zhodnocení praxe


Představení projektu - nachystat na projektový den

 


 

Supervizor:

Dohled nad projektem – správné nastavení, popis, cíl, evaluace, měření dosažení cíle, ZV od účastníků kurzu - jak ji získali, pohlídat vhodnost

Fyzická přítomnost na kurzu: hodnotí a dává ZV na: organizace – dynamika, srozumitelnost, komunikace s klientem, verbální projev (síla  hlasu dynamika, srozumitelnost) jsou schopni se přizpůsobit jedinci nebo dynamice skupiny? komunikace s pom.instruktory – instruktáž, ZV apod. – podali dobrou ZV pomocným instruktorům?

Výsledek


Přehledně shrnuté předpoklady k úspěšné realizaci a vhodného nastavení kurzu čtěte v DP Matěje Peřiny (2024) na stranách 18-46: