Struktura hodiny – didaktika kombinovaní studenti · Úvodní a rušná část: 5-7 min · Hlavní část: 15-20 min · Závěrečná část: 5 min · Vyhodnocení: 5 min Témata na výstupy: Seznámení s vodou a základní plavecké dovednosti 1. Hry na seznámení s vodou a základní plavecké dovednosti (4 studentů): § Hry na potápění a orientaci ve vodě § Sebezáchranné dovednosti a pády do vody) o Základní plavecké dovednosti (ležení na vodě, splývání, výdech do vody…) formou her § Hry na splývání, dýchání… (břicho, záda) 2. Znak (4 studentů): · Poloha znakové a znakové nohy: § S pomůckami § Bez pomůcek · Znakové paže a znaková souhra: § S pomůckami § Bez pomůcek 3. Kraul (4 studentů): · Kraulová poloha a kraulové nohy: o S pomůckami o Bez pomůcek · Kraulové paže a kraulová souhra: o Paže - s pomůckami, bez pomůcek o Souhra – bez dýchání o Souhra - dýchání na každý druhý a třetí záběr o Sprinterské x vytrvalecké pojetí kraulu 4. Prsa (4 studentů): · Prsová poloha a nohy: o S pomůckami o Bez pomůcek · Prsové paže a souhra: o S pomůckami o Bez pomůcek 5. Motýl (4 studentů): · Vlnění (motýlové nohy) a rytmus kopu o S pomůckami o Bez pomůcek · Motýlové paže a souhra: o S pomůckami o Bez pomůcek 6. Startovní skoky a výjezd (4 studentů): · Startovní skok a výjezd – Znak a kraul · Kyvadlová obrátka a modifikovaná kyvadlová obrátka · Prsařský výjezd · Kotoulová obrátka Plavání se specifickými potřebami – přidá se do výuky dle tématu výstupu (3 studenti): · Znak – zrakové postižení · Kraul – zrakové postižení · Prsa – zrakové postižení