Didaktika plaveckých sportů - navazující prezenční
-
Didaktika plaveckých sportů - navazující prezenční
-
Nyní studovatDidaktika plaveckých sportů
-
•Úvod do didkatiky plavání
-
•Základy didkatiky plavání
-
•Didaktika jednotlivých plaveckých způsobů
-
•Startovní skoky
-
•Plavecké obrátky a výjezdy
-
•Pravidla plavání
-
•Vodní záchrana v pedagogické praxi
-
•Metodické výstupy v praktickém semináři na bazéně
-
-
Jak postupovat při nácviku plavání?
KOMPLEXNÍ přístup = Syntetická metoda výuky
- je využíván hlavně u menších dětí
- při učení jednoduchým dovednostem
- převážně u plaveckých způsobů znak a kraul
- základní „hrubé“ zvládnutí pohybu a následné zpřesňování detailů
ANALYTICKO – SYNTETICKÝ přístup k výuce plavání
- učení po částech a postupné spojování prvků do celku
- je využíván spíše u starších dětí a dospělých
- v plavecké výuce vzhledem k složitosti souhry s dýcháním je nejužívanější
Postup:
- NOHY
- PAŽE
- SOUHRA BEZ DÝCHÁNÍ
- PAŽE S DÝCHÁNÍM
- SOUHRA S DÝCHÁNÍM
- VYUŽITÍ NÁZORNÉ UKÁZKY
-
Didaktika plaveckých sportů - navazující prezenční
-
Nyní studovatDidaktika plaveckých sportů
-
•Úvod do didkatiky plavání
-
•Základy didkatiky plavání
-
•Didaktika jednotlivých plaveckých způsobů
-
•Startovní skoky
-
•Plavecké obrátky a výjezdy
-
•Pravidla plavání
-
•Vodní záchrana v pedagogické praxi
-
•Metodické výstupy v praktickém semináři na bazéně
-
-