Výzkumná otázka: Do jaké míry ovlivňuje třídní příslušnost rodiny šanci dítěte studovat na vysoké škole To je základní výzkumná otázka?? Pokud ano, tak je moc konkrétní. Důvody jsou stejné jako v komentáři k práaci Jana Medlíka a spol., tak na to mrkněte. Podle mě by měla otázka znít: Do jaké míry ovlivňuje třídní příslušnost rodiny šanci dítěte na vzdělání? Postrádám odvozené výzkumné otázky. Názvy knih, časopisů... by měly být kurzívou. Literatura: Alan, J. 1974. Společnost-vzdělání-jedinec. Nakladatelství Svoboda: Praha Deylová, H. 2004. Nerovný přístup ke vzdělání a reprodukce vzdělanostní struktury v Československu před listopadem 1989 a v porevoluční transformaci. Závěrečná oborová práce. Brno: Masarykova univerzita. Fakulta sociálních studií Katrňák, T. 2003. Sociální a kulturní reprodukce společnosti v teoretické perspektivě. Sociológia 35. č.1. 61-67 Matějů, Straková. 2003. Role rodiny a školy v reprodukci vzdělanostních nerovností. Sociologický časopis 39. č.5. 625-652 Matějů, Řeháková, Simonová. 2003. Sociologické texty. Strukturální determinace růstu nerovností. Sociologický ústav AV ČR: Praha Matějů, Tuček, Rezler. 1991. Rodina 98. Zdroje vzdělanostních nerovností. Sociologický ústav AV ČR: Praha Možný I. 2002. Sociologie rodiny. Sociologické nakladatelství: Praha Rabušicová. 1991. K sociologii výchovy, vzdělání a školy. Masarykova univerzita Brno Sirovátka, T. 2003. Politika pracovního trhu a sociální inkluze. Sborník prací fakulty sociálních studií Brněnské univerzity. 87-105 Steinführerová, A. 2003. Sociálně prostorové struktury mezi setrvalostí a změnou. Historický a současný pohled na Brno. Sociologický časopis. 39. č.2. 169-192 Středisko pro výzkum a inovaci ve vzdělávání. 2000. Analýza vzdělávací politiky 1999. ÚIV TAURIS: Praha 2001. Lessons of a virtual timetable. The Economist.81-82 http://lidovky.centrum.cz/akademie/clanek.phtml?id=191769 Citace dle Sociologického časopisu.