Tým: Doleželová Ivana, Katzorová Denisa, Mirčevská Petra 2. povinný úkol Bibliografie odborné knihy Márová, Z., Matějček, Z., Radvanová, S. 1975. Výchova dětí v neúplné rodině. Praha: SPN. Matoušek, O. 1993. Rodina jako instituce a vztahová síť. Praha: Sociologické nakladatelství. Radvanová, S. 1978. O rodině, manželství a dětech. Praha: Panorama. statě z odborných časopisů Cairney, T. H. 2000. "Beyond the classroom walls: The rediscovery of the family and community as partners in education." Educational review 52, č. 2: 163-175. Staženo 4. 5. 2005, z Academic Search Premiér Database. Čáp, J., Boschek, P., Balcar, K. 1999. "Způsob výchovy v rodině a osobnostní faktory HSPQ II. řádu." Československá psychologie 43, č. 4: 289-299. Pedagogika. 2004. Monotematické číslo "Rodina a škola" 54, č. 4. Rabušicová, M., Emmerová, K. 2003. "Role rodičů ve vztahu ke škole: teoretické koncepty." Pedagogika 52, č. 2: 141-151. I u odborných časopisů se hodí citovat nakladatele a místo vydání, i když to tak třeba v Sociologickém časopisu není. Chválím, že používáte databáze. statě ze sborníků Šeďová, K. 2004. "Vzdělávací výsledky dětí: vliv rodiny." Škola a (versus) rodina. Brno: Masarykova univerzita. Šěďová, K., Čiháček, V. 2004. "Komunikace: základ vztahů rodiny a školy." Škola a (versus) rodina. Brno: Masarykova univerzita. Schimmerolingová, V. 1978. "Sondážní průzkum neúplných rodin rozvedených otců se závislými dětmi." Prevence rozvodovosti -- Sborník referátů ze semináře pořádaného sekcí sociologie rodiny Československé sociologické společnosti při ČSAV v Chotěboři 27. a 28. září 1977. Praha: Československá sociologická společnost při ČSAV -- Sekce sociologie. U citace ze sborníků není špatné uvádět i editora/editory sborníku. článek z denního tisku (popularizující časopis) Štech, S. 2005. "Zajímají se rodiče o školní práci dětí?." Psychologie dnes 11, č. 2: 19-21. diplomové práce Burian, V. 2002. Vliv rodinného prostředí na školní prospěch dítěte. Brno: MU -- Pedagogická fakulta. Horák, T. 2002. Vzdělávací předpoklady a perspektivy dítěte ve vztahu k jeho rodinnému prostředí. Brno: MU -- Pedagogická fakulta. Citováno podle Sociologického časopisu. Máte jen polovinu úkolu, chybí vám téma, hlavní výzkumná otázka a alespoň dvě odvozené výzkumné otázky, přečtěte si příště pořádně zadání! Doufám, že v úkolu č. 3 to máte v pořádku. Bibliografie se normálně uvádí jako jediný abecedně řazený seznam, ale beru to tak, že jste se držely struktury zadání. Kamil Mareš.