Poradenství poskytované úřady práce § Poradenství pro zaměstnavatele § Výběr uchazečů § Poskytování informací § Další § Poradenství pro nezaměstnané a zaměstnance § Za účelem zprostředkování zaměstnání § Kariérové poradenství Poradenství zaměřené na zprostředkování zaměstnání § Typy registrů ÚP § Spolupráce se zaměstnavateli § Hlášení volných pracovních míst § Povinné (Švédsko, Belgie, ČR) § Nepovinné § Funkce poradenství § Prevence § Zvládnutí životní situace § Slaďování nabídky s poptávkou § Aktivace § Fáze poradenského procesu § Zařazení do registru § Matching § Kontakt se zaměstnavatelem § Registr volných pracovních míst § Otevřený § Uzavřený § Polootevřený § Kontakt s klienty § Počáteční registrace § Interview s poradcem § Skupinové poradenství § Kolektivní poradenství § Využití ICT § Samoobslužné poradenství § Charakteristiky správného poradenství § Základní trendy § Decentralizace § Networking § Níkup služeb § Holistický přístup § Prevence § Cílenost Individuální akční plány § První příležitost, Nová šance § Příklad realizace: ÚP Most § 1. etapa (2 měsíce) Přímé zprostředkování Roztřídění nezaměstnaných § 2. etapa IAP Návaznost dalších programů § Zkušenosti Poradenství zaměřené na volbu povolání § Informační a poradenské středisko pro volbu a změnu povolání (IPS) § Skupiny klientů § Samoobslužné používání, pomoc poradců § Formy práce IPS s klienty: § Akce pro širokou veřejnost § Aktivity pro vymezené skupiny klientů § Individuální konzultace Informační a podpůrné prostředky dostupné v IPS § Tištěné materiály, elektronická a další audiovizuální média § Informace z oblasti vzdělávání (zejména seznamy škol) § Informace z oblasti práce § ISTP § Průvodce světem povolání § Videoklipy a filmy o povoláních