EKOKLUB KVÍČALAEKOKLUB KVÍČALA Charakteristika: schůzky 6x do roka = víkendovka letní brigáda v ochraně přírody (1 týden) letní tábor/expedice (1-3 týdny) přibližně 30 členů v databázi, členové jsou oslovováni s nabídkou akcí účast na akcích 15-20 dětí děti jsou spolu celkem během roku 1 měsíc EKOKLUB KVÍČALAEKOKLUB KVÍČALA Strategie ekoklubu: 1.-2. rok = terénní přírodověda, rozmazlování, setkávání se zajímavými lidmi (odborníci), běžky, kolo 1.-2. rok = terénní přírodověda, rozmazlování, setkávání se zajímavými lidmi (odborníci), běžky, kolo 1.-2. rok = terénní přírodověda, rozmazlování, setkávání se zajímavými lidmi (odborníci), běžky, kolo 1.-2. rok = terénní přírodověda, rozmazlování, setkávání se zajímavými lidmi (odborníci), běžky, kolo 1.-2. rok = terénní přírodověda, rozmazlování, setkávání se zajímavými lidmi (odborníci), běžky, kolo EKOKLUB KVÍČALAEKOKLUB KVÍČALA Strategie ekoklubu: 2.-3. rok = tvorba týmu (,,zdravého jádra), brigády v ochraně přírody, zásady domácí ekologie, poznávání zajímavých míst, voda, skály 2.-3. rok = tvorba týmu (,,zdravého jádra), brigády v ochraně přírody, zásady domácí ekologie, poznávání zajímavých míst, voda, skály 2.-3. rok = tvorba týmu (,,zdravého jádra), brigády v ochraně přírody, zásady domácí ekologie, poznávání zajímavých míst, voda, skály 2.-3. rok = tvorba týmu (,,zdravého jádra), brigády v ochraně přírody, zásady domácí ekologie, poznávání zajímavých míst, voda, skály EKOKLUB KVÍČALAEKOKLUB KVÍČALA Strategie ekoklubu: 3.-4. rok = dobrodružné aktivity, náročnější expedice, simulační hry, diskusní aktivity, výchova k občanství, ,,ulítlé hry," tvořivé aktivity (fotografování, landart) 3.-4. rok = dobrodružné aktivity, náročnější expedice, simulační hry, diskusní aktivity, výchova k občanství, ,,ulítlé hry," tvořivé aktivity (fotografování, landart) 3.-4. rok = dobrodružné aktivity, náročnější expedice, simulační hry, diskusní aktivity, výchova k občanství, ,,ulítlé hry," tvořivé aktivity (fotografování, landart) 3.-4. rok = dobrodružné aktivity, náročnější expedice, simulační hry, diskusní aktivity, výchova k občanství, ,,ulítlé hry," tvořivé aktivity (fotografování, landart) 3.-4. rok = dobrodružné aktivity, náročnější expedice, simulační hry, diskusní aktivity, výchova k občanství, ,,ulítlé hry," tvořivé aktivity (fotografování, landart) EKOKLUB KVÍČALAEKOKLUB KVÍČALA Strategie ekoklubu: 5. rok a dále = náročnější ,,vědecké" projekty, tvorba dlouhodobě se setkávajícího týmu ­ tradiční akce: brigády, expedice, nabídka přivýdělku 5. rok a dále = náročnější ,,vědecké" projekty, tvorba dlouhodobě se setkávajícího týmu ­ tradiční akce: brigády, expedice, nabídka přivýdělku 5. rok a dále = náročnější ,,vědecké" projekty, tvorba dlouhodobě se setkávajícího týmu ­ tradiční akce: brigády, expedice, nabídka přivýdělku 5. rok a dále = náročnější ,,vědecké" projekty, tvorba dlouhodobě se setkávajícího týmu ­ tradiční akce: brigády, expedice, nabídka přivýdělku 5. rok a dále = náročnější ,,vědecké" projekty, tvorba dlouhodobě se setkávajícího týmu ­ tradiční akce: brigády, expedice, nabídka přivýdělku 5. rok a dále = náročnější ,,vědecké" projekty, tvorba dlouhodobě se setkávajícího týmu ­ tradiční akce: brigády, expedice, nabídka přivýdělku EKOKLUB KVÍČALAEKOKLUB KVÍČALA Zásady: perfektně připravené akce disciplína dětí i vedoucích ­ ostrůvek ,,pozitivní deviace" výchovné vylučování neustálé nepřímé ekovýchovné působení = vegetariáská expediční strava, chování vedoucích, třídění odpadu korektní vztahy s rodiči = setkávání, vstřícnost, pravdomluvnost (jídlo, ubytování, spojení)