Prezenční studium
Vítejte v další hodině!
Zadání je tontokrát stručné a omezuje se na metodické pokyny ke zpracování hodnocení analýz.
Upozorňuji pouze, že pokud jste neodevzdaly/i analýzu v minulé hodině, neznamená to, že nemusíte plnit ani tento úkol. Jde o zcela samostatné zadání, které se přičítá k celkovému počtu splněných úkolů ( a - jak uvedeno v sylabu - platí, že podmínkou absolvování kurzu je splnění 10 z 11 úkolů).
Vaším úkolem na tento týden bude tedy vyhodnotit dvě analýzy. Rozsah hodnocení každé analýzy je minimálně 800 znaků. (Prosím platí tento údaj - jde o změnu oproti osnově z minulého týdne; i tam je již údaj opraven.) Obě hodnocení máte za úkol odevzdat do ISu do půlnoci 1. 4. (úterý).
Hodnocení by mělo být jednak věcným shrnutím kladů i nedostatků analýzy; v druhém plánu by mělo nabídnout další podněty či rozvinout polemiku s textem (po zběžném přehlédnutí odevzdaných textů mohu konstatovat, že je jistě prostor pro obojí; je ovšem na hodnotících, zda vedle kritérií maximálních budou brát v potaz i omezený rozsah rešerše či krátký čas určený na její vypracování).
Vaším úkolem by mělo být mimo jiného:
- zkontrolovat analyzovaný vzorek (prostřednictvím vlastního vstupu do Anopressu)
- zhodnotit následující aspekty:
- představení organizace
- popis/vypracování metodologie
- zpracování analýzy
- shrnutí (je/není/je oním pomyslným "vrcholem" textu...)
(Soustředit byste se přitom měli na:
- jazykovou stránku textu (gramatika a stylistika)
- koherenci textu
- jasnost a sdělnost argumentu
- výsledná zjištění a způsob jejich prezentace
- originalitu, autorský styl či přínos)
- obodovat analýzy na škále 0-30 (váš předchozí komentář by pak měl sloužit jako zdůvodnění uděleného počtu bodů)
A aby úkol nebyl příliš jednoduchý, máte za úkol držet se nejen výše uvedených kritérií, ale navíc jedné z níže nastíněných rolí:
Role A
Jste ředitelkou/em společnosti Gender Studies a analýza má pro vás zásadní význam jako zpětná vazba k vaší činnosti. Nakolik je pro vás podnětná a inspirující? Dokážete se poučit z chyb? Víte nyní, jaké další možnosti medializace se nabízejí? Dozvídáte se z analýzy dostatek informací, jež by vám umožnily vytvořit vhodnou mediální strategii na další období? Kde máte mezery a kde chyby? Jakou pozici si vůči médiím budujete? Zpracováváte tedy posudek analýzy jako interní hodnocení, které předložíte na nejbližší poradě svým kolegyním/kolegům.
Role B
Jste na vedoucí pozici v agentuře, která získala zakázku, a nyní se k vám dostala práce vašich podřízených. Hodnotíte ji jako profesionál/ka v branži. Splňuje všechna potřebná kritéria kvalitně odvedené analýzy? Máte jistotu, že se na vás Gender Studies obrátí i příště? Hodnocení zpracováváte jako zpětnou vazbu pro vaše podřízené, kteří/é jsou ve firmě pouze na zkušební dobu.
Hodně inspirace i zábavy ve vašich řídících funkcích!
Zde najdete seznam hodnotících (písmeno značí vaši identitu; čísla odkazují k analýzám, které máte za úkol zhodnotit)
Dobiášová, Martina | 6 2 | A | ||
Havlíková, Petra | 6 1 | B | ||
Hučková, Kateřina | 5 4 | A | ||
Janíková, Irena | 1 2 | B | ||
Klusová, Zuzana | 8 9 | A | ||
Kodoňová, Lenka | 5 4 | B | ||
Kučerová, Karolína | 7 3 | A | ||
Kučírková, Petra | 7 3 | B | ||
Kurcová, Barbora | 3 4 | A | ||
Kyjonková, Hana | 5 7 | B | ||
Musilová, Radka | 8 9 | B | ||
Sysel, Jan | 1 2 | A | ||
Trubačík, Jakub | 8 9 | B |
Všechny texty najdete také v učebních materiálech - literatura - analýzy prezenční