www.futuroom.cz Celostátní a lokální média •Struktura •Témata •Kvalita •Cena •Co se líbí, nelíbí •Business model • www.futuroom.cz •Struktura • –Celostátní – – –Lokální www.futuroom.cz Celostátní a lokální média •Témata • –Celostátní – – –Lokální www.futuroom.cz Celostátní a lokální média •Kvalita • –Celostátní – – –Lokální www.futuroom.cz Celostátní a lokální média •Cena • –Celostátní – – –Lokální www.futuroom.cz Celostátní a lokální média •Business model • –Výdělečná vydavatelství –Lokální zájmy www.futuroom.cz Celostátní a lokální média http://www.ewriting.pamil-visions.com/wp-content/uploads/2009/03/adspent.png Investice do reklamy http://dejvid.blog.zive.cz/files/2009/10/mediatypy_2008.jpg www.futuroom.cz www.futuroom.cz • www.futuroom.cz • Čtenost vs inzerce www.futuroom.cz