green pan1.jpg Green Pan, s. r. o. ¨V Česku ojedinělý projekt v oblasti stravování. ¨Základní vize: ¤Obsazení volné pozice na trhu ¨Propagace českého bio zemědělství Produkt ¨Poskytování služeb v odvětví rychlého občerstvení využívajícího suroviny v bio kvalitě. ¨Zdravá alternativa podobných, již zavedených podniků. ¨ ¨Cíl: ¨Představit bioprodukty v atraktivní a dostupné formě: a)běžným spotřebitelům b)těm, kteří se o zdravou výživu a šetrný přístup k přírodě již zajímají a postrádají možnost tohoto typu stravování a žádají potraviny v biokvalitě ¨ ¨Charakteristika pokrmů: a)rychlá a zdravá příprava b)výroba výhradně z bioproduktů od českých dodavatelů ¨ ¨Silná stránka – jedinečnost na českém trhu, podpora českého ekologicky šetrného zemědělství a zvýšení povědomí o biopotravinách. Zákazníci ¨Potenciální odběratelé: 1.Lidé z bezprostředního okolí naší prodejny 2.Lidé, kteří aktivně vyhledávají zdravou výživu ¨ ¨Vývoj poptávky po našich službách očekáváme ve stylu rychlého a plynulého růstu ¨ Poptávka po biopotravinách 009-vase-dosazene-vzdelani_serizle.png 010-pohlavi_serizle.png • O existenci biopotravin je informováno 98 % obyvatel České republiky (1/3 je také nakupuje a 34 % dotázaných je považuje za zdravější než běžné potraviny). • Produkt uspokojuje potřebu Pražanů po rychlé a zdravé variantě občerstvení. • Tematiku biostravování v médiích sleduje 12 % Pražanů a 10 % je i aktivně vyhledává a zkouší nové produkty. • • Zájem o biopotraviny mají především: - ženy mladšího a středního věku - osoby s maturitou a vysokoškolským vzděláním - osoby s příjmy nad 15 000 Kč/měsíc - 85 % rodičů dětí předškolního a školního věku. • Hlavním aspektem ovlivňujícím poptávku po biopotravinách je cena. Ochrana duševního vlastnictví ¨Značka firmy Green Pan je zaregistrována jako individuální ochranná známka na Úřadu průmyslového vlastnictví. ¨Při výrobě produktů výhradně z biopotravin existuje možnost získat známku Ekologicky šetrná služba. ¨Byla podepsána smlouva o mlčenlivosti o receptuře se zaměstnanci firmy. Cíle projektu ¨Stát se jedničkou na trhu v oblasti “bio fast-food“ v České republice. ¨ ¨Konkurovat již zaběhnutým velkým firmám v oboru rychlého stravování. ¨ ¨Zlomový okamžik – vstup na trh a upoutání běžných spotřebitelů. ¨ ¨Do 2 let otevřít další prodejny na území hlavního města (zvýšení ¨ konkurenceschopnosti). ¨ ¨Po stabilizaci v Praze (aktivní bilance, cca 5 fungujících prodejen), ¨ vybudovat prodejny i v dalších větších městech ČR (reálné v okruhu ¨ tří až pěti let). ¨ ¨Expandovat do zahraničí (především do sousedních zemí). ¨ ¨Další rozvoj firmy (vytvoření sítě automatů s biopotravinami). ¨ Trh ¨Konkurenceschopnost v oblasti zdravého rychlého občerstvení je vysoká (firma s podobným programem v současnosti v ČR chybí). ¨Za silné konkurenty musíme považovat podniky produkující rychlé občerstvení či prodávající produkty zdravé výživy. ¨ ¨Silné stránky fastfoodů: ¨nízká cena poskytovaných produktů ¨velmi dobrá dostupnost pro zákazníka (velké množství poboček a dlouhá otevírací doba) ¨prostředky na propagaci výrobků ¨ ¨Slabé stránky: ¨nižší kvalita surovin (neplatí pro prodejny zdravé výživy atraktivita pro běžného spotřebitele se však jeví nižší) Dodavatelé ¨ Výhradně čeští producenti biopotravin (malá vzdálenost od Prahy). ¨Hlavním dodavatelem masa a zeleniny bude Dobrá farma, nacházející se v okrese Praha – západ. ¨Firma Countrylife, s.r.o. (Praha – západ). ¨Na obou těchto dodavatelích budeme velmi závislí, jelikož nám budou dodávat základní potraviny. ¨Menší množství produktů bude pocházet od dalších firem. SWOT ¨ ¨ Bez názvu.png Ceny ¨Dle sestaveného menu. ¨ ¨Průměrná přidaná hodnota: a)Sendvičů: 19 Kč b)Hranolek: 24 Kč c)Salátů: 17 Kč d) ¨Možnost zakoupit za 5 Kč tzv. bezedný kelímek ¨Ceny vyšší než u konkurence (certifikát bio kvality) ¨ ¨ Distribuce ¨Pobočka v Praze 5 – Smíchově ¨V počátečních měsících zhruba 300 zákazníků ¨Otvírací doba 10:00 - 20:00 hod. ¨Každé 3 minuty 1 zákazník. ¨Výhledové zvýšení na 900 zákazníků za den. ¨Dovoz surovin zajišťují přímo dodavatelé (dovoz zdarma). ¨V budoucnu automaty na frekventovaných místech. ¨ Propagace ¨Internetové stránky ¨Ukazatele na ulici, plakáty, reklamy na sloupech elektrického osvětlení, šlápoty na ulicích směřující k naší restauraci ¨Recepce hotelu Golf (městský obvod Praha 5) ¨Přednášky ¨Exkurze pro ZŠ ¨Dětské oslavy ¨Logo na papírových obalech a krabičkách na potraviny ¨Věrnostní program, drobné dárky s naším loge ¨Spolupráce s místními prodejnami zdravé výživy ¨Atmosféra naší pobočky (stylové interiérové vybavení) ¨ Lidé ¨Na jednotlivou směnu šéfkuchař + další kuchař, dva členové obsluhy, jeden pomocný pracovník (brigádník) ¨Průměrný plat kuchaře: 165 Kč/hod ¨Průměrný plat obsluhy : 130 Kč/hod ¨Pomocní pracovníci 70 Kč/hod ¨Dodavatelé – smlouva na dobu určitou (uvedení na internetových stránkách) ¨„Bio certifikát“ Finanční zajištění projektu ¨Základní kapitál: 1 500 000 Kč (250 000 Kč/společník) ¨Počáteční investice se vrátí ke konci roku 2013. ¨