beran_CB Pure Wool From Czech Sheeps to You Zdroj: www.woolpower.se Popis produktu, poslání •Základní idea – přinést na trh novou značku funkčního termoprádla z ovčí vlny Merino •Odlišnost od konkurence – jako jediný výrobce bychom používali vlnu od českých chovatelů •Použitím vlny od českých chovatelů chceme podpořit české zemědělství, napomoci revitalizovat krajinu a pomáhat uchovat místní tradice header1 Logo ovce Zdroj: www.merinoshop.cz Cíle projektu •Stát se součástí aktivního života sportovců •Získat 20% z trhu do tří let •Dosáhnout ziskovost nejdéle druhým rokem •Zařadit se mezi přední světové značky funkčního Merino oblečení na českém i zahraničním trhu •Zvýšením poptávky po Merino vlně podpořit BIO chov ovcí Logo ovce Segmenty trhu, distribuce na trh •Prodej v zaběhnutých distribučních sítích po celé ČR a SR •Prodejci: •Zákazníci: sportovci a aktivně založení lidé skrovad hiking Logo ovce Zdroj: www.hudy.cz; ww.rockpoint.cz; www.Yettisport.cz; www.skrovad.cz; www.ava.org; www.cmuexplorers.org; Situace na trhu •4 konkurenční značky •Dynamika trhu Logo ovce Zdroj: http://www.nortrade.com/index.php?cmd=company_presentation&companynumber=844643 http://www-07.ibm.com/innovation/nz/businessinsight/icebreaker/ www.icebreaker.com Proč vlna z ČR? •Cena za vlnu klesá •Vlna se často pálí jako odpad •Nízké dopady na ŽP ü využití místních zdrojů ü používání přírodního materiálu ü podpora české ekonomiky Logo ovce Zdroj: ročenka chovu ovcí a koz www.liss.cz Hlavní přednosti produktu •Přírodní termostat - dokáže ochlazovat i ohřívat lidské tělo odvodem potu ve formě páry •Izolační schopnost – díky speciální struktuře vlákna je i tenká vrstva schopna zahřát •Hřeje i když je vlhká - Dokáže pojmout vlhkost až do 35% svého objemu aniž by to člověk pocítil •Žádný zápach - Merino vlna má přirozené antibakteriální účinky a jakožto přírodní materiál má schopnost samočištění •Vysoká prodyšnost - Každé vlákno vlny Merino dýchá skrz svoji vnitřní strukturu •Vysoká UV ochrana - Přirozenou vlastností vlny je eliminace účinků UV záření. • Logo ovce Strategie a marketing •Podílet se na sportovních akcích • •Získat pro značku známého sportovce, který bude značku prezentovat při svých sportovních výkonech • •Internet •Sociální sítě • •Plakáty, letáky v kamenných obchodech • Logo ovce Zdroj: www.marekholecek.cz; www.freebit.cz; www.iknow.eu; Finance Výsledovka 2012 2013 2014 + Tržby za prodej výrobků 3 525 000,00 Kč 4 950 000,00 Kč 6 300 000,00 Kč - Výrobní spotřeba 2 751 000,00 Kč 3 551 000,00 Kč 4 301 000,00 Kč - Osobní náklady 400 000,00 Kč 400 000,00 Kč 400 000,00 Kč - Odpisy > provozní výsledek hospodaření 374 000,00 Kč 999 000,00 Kč 1 599 000,00 Kč + Finanční výsledek hospodaření - Daň z příjmů 71 060,00 Kč 189 810,00 Kč 303 810,00 Kč > výsledek hospodaření běžného období 302 940,00 Kč 809 190,00 Kč 1 295 190,00 Kč Logo ovce Děkujeme za pozornost Logo ovce Zdroj: http://www.woolpower.se/en/asp/material_2.asp