Úkol na další hodinu § Téma: Poruchy příjmu potravy u dětí § Časové rozmezí 2011-2013 § Zvolte vhodná klíčová slova (v češtině i v angličtině) a vyhledejte - 1 závěrečnou VŠ práci z MU - 1 závěrečnou VŠ práci z jiné VŠ - 1 zahraniční odborný článek v angličtině - 1 odbornou knihu v ČJ - 1 odbornou knihu v AJ § Záznamy 5 vyhledaných dokumentů ocitujte a hlavně ke každému z nich napište, z jakého zdroje (katalogu, databáze apod.) pochází a jak jste se k nim dopracoval/a § Používejte odborné informační zdroje (licencované databáze, katalogy apod.) § Do pátku 26. 4., 23 hod. uložte úkol do Odevzdávárny tohoto předmětu v IS ___________________________________________________________________ Formální úprava úkolu Klíčová slova v ČJ: Klíčová slova v AJ: Níže uvedenou strukturu použijte pro zpracovnání všech 4 záznamů: A) Př. Závěrečná VŠ práce 1) Název zdroje; formulace vyhledávacího dotazu; počet zobrazených výsledků; další postup; případné problémy. Záznam je z Archivu závěrečných prací MU. Vyhledávací dotaz jsem formuloval/a takto… Zobrazilo se mi xy výsledků… Dále jsem postupoval/a takto… Měl/a jsem problém s…(nepovinné) 2) Citace záznamu: BALÁŠOVÁ, Jitka. Kdy se konverzace stává „psychoterapií“. Brno, 2011. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Fakulta sociální studií. Katedra psychologie. Dostupné také z: https://is.muni.cz/th/135837/fss_m/ Slouží pouze jako vzor, citujte podle citačních zvyklostí Vašeho studijního zaměření. 3) „Úryvek“ – věty z abstraktu, název kapitoly apod. (pokud je dostupné online), který koresponduje s tématem a klíčovými slovy. Úryvek má dokázat relevanci daného dokumentu a zdůvodnit Váš výběr. V případě celých vět je dostačující uvádět pouze tři. V centru zájmu této diplomové práce je dialog... Teoretická část je věnována postmoderním dialogickým přístupům k psychoterapii a jejich filozofickým východiskům, zejména konceptu dialogismu Michaila Bachtina... Praktická část je zaměřena proces terapeutické konverzace s více účastníky s cílem zmapovat, jak je v něm utvářena terapeutická změna.