RATINGOVÁ ANALÝZA - ZÁPOČTOVÝ TEST Jméno: Os. Číslo: D 1/ Kolik minut strávily v roce 2005 (březen, červen, záŕí, prosinec) prúmérně denně u televizní obrazovky následující cílové skupiny (hrubá data s hosty): a/ děti ve věku 4-6 let B/ DĚTI VE VĚKU 7-10 LET C/ DĚTI VE VĚKU 11-15 LET - Znázorněte graficky. - U daných cílových skupin uveďte počet dotázaných respondentů 2/ Kolik diváků ZTRATILA TV Nova v průběhu prvního reklamního bloku po dvacáté hodině 22.12. 2005. (hrubá data s hosty) - cílová skupina 15+ a/ identifikujte začátek a konec reklamního bloku s přesností na sekundy b/ porovnejte počet diváků na počátku a konci bloku. c/ kolik diváků přešlo v daném časovém intervalu na ČT 1 c/ stručně popište průběh sledovanosti celého bloku a vyjádřete graficky.