ZUR163 Zadání praktického úkolu – prosím vyčkejte se zpracováním, bude vysvětleno v hodinách, 23. - 25. 2. 1. Téma: Sociální sítě a marketing 2. K vybranému tématu určete 5 klíčových slov v češtině a 5 klíčových slov v angličtině a uveďte vaše téma otázkou. 3. K tématu vyhledejte min. 1 relevantní odborný článek v plném textu. Vyberte si databáze, ve kterých budete pracovat, a to ze seznamu na http://knihovna.fss.muni.cz/ezdroje 4. Dále vyhledejte 1 mediální zprávu (jakýkoli „zdroj“, ale za využití mediální databáze) 5. K vybranému tématu najděte alespoň 1 závěrečnou práci. 6. Rovněž vyhledejte alespoň 1 knihu k danému tématu. 7. Výsledky hledání včetně klíčových slov a otázek uložte do dokumentu ve Wordu a nahrajte do pátku 6. března 2015, 23:59 hod. do Odevzdávárny tohoto předmětu v Isu. ____________________________________________________________________________ Formální úprava úkolu Klíčová slova v ČJ (veškerá, co Vás k tomuto tématu napadnou): Klíčová slova v AJ (veškerá, co Vás k tomuto tématu napadnou): Níže uvedenou strukturu použijte pro zpracování všech 4 záznamů: A) Př. Závěrečná VŠ práce 1) Název zdroje; formulace vyhledávacího dotazu; počet zobrazených výsledků; další postup; případné problémy. Záznam je z Archivu závěrečných prací MU. Vyhledávací dotaz jsem formuloval/a takto… Zobrazilo se mi xy výsledků… Dále jsem postupoval/a takto… Měl/a jsem problém s…(nepovinné) 2) Citace záznamu: KAVANOVÁ, Lucie. Vietnamský/á novinář/ka v České republice. Brno, 2011. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Fakulta sociální studií. Dostupné také z: https://is.muni.cz/th/182562/fss_m Slouží pouze jako vzor, citujte podle citačních zvyklostí Vašeho studijního zaměření. 3) „Úryvek“ – věty z abstraktu, název kapitoly apod. (pokud je dostupné online), který koresponduje s tématem a klíčovými slovy. Úryvek má dokázat relevanci daného dokumentu a zdůvodnit Váš výběr. V případě celých vět je dostačující uvádět pouze tři. Předkládaná diplomová práce se zabývá konstrukcí a interakcí etnické a profesní identity vietnamských novinářů působících ve vietnamských médiích vznikajících České republice, postoji těchto žurnalistů k integraci vietnamské komunity do české společnosti a jejich postavením a vlivem v rámci vietnamské komunity i české společnosti. Zároveň jsou zkoumána vietnamská média vznikající v České republice a organizace práce a míra profesionalizace v jejich redakcích.