VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODÁVKU KREATIVNÍHO KONCEPTU KAMPANĚ PRO VOLBY DO EVROPSKÉHO PARLAMENTU 2014 A SOUVISEJÍCÍCH SLUŽEB Publikováno 27. února 2014 Předmět výběrového řízení 1. Předmětem výběrového řízení je zpracování návrhu kreativního konceptu (myšlenky) volební kampaně pro volby do Evropského parlamentu 2014 a jeho představení na vybraných nástrojích komunikačního mixu dle požadavků zadavatele. 2. Kreativní koncept bude následovně aplikován na všechny centrální aktivity a média definovaná komunikačním mixem. Základní požadavky účasti ve výběrovém řízení: 1. Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné podnikatelské oprávnění (živnostenský list) 2. Profil firmy (působení na trhu, počet zaměstnanců, reference, hrubý obrat za rok 2013, předchozí spolupráce s politickými stranami, práce na volebních kampaních) 3. Čestné prohlášení, že firma není v insolvenčním řízení ani předlužená. Výběrové řízení se vypisuje na tyto služby: 1. Zpracování kreativního konceptu volební kampaně se zřetelnou identifikací SZ a se zachováním korporátního designu SZ (link). 2. Návrhy letáku A5/DL, plakátu A2, polep tramvaje, billboard (vč. příp. návrhů dalších formátů outdoorové reklamy), online reklamy (webové portály novinky.cz, seznam.cz atd.). 3. Příprava videospotu. 4. Související DTP práce. 5. Návrh vzhledu volebního kampaňové úvodní stránky pro web www.zeleni.cz 6. Fotografování 6 čelních kandidátů. K výběrovému řízení dodejte: 1. Prezentaci návrhu kreativního konceptu obsahující klíčový vizuál. 2. Námět pro internetový videospot (délka a forma zpracování nerozhoduje). 3. Cenu za zpracování kreativního konceptu. 4. Cenu za zpracování základních prvků komunikačního mixu kampaně
 a. Tiskoviny: leták A5/DL, plakát A2, polep tramvaje „king size“, billboard (2,4 m x 5,1 m) b. videospot c. online reklama d. cover foto a grafika pro timeline na Facebook 5. Cenu za DTP práce (cena za hodinu, časová dotace na jednotlivé práce)
 - hodinová sazba - návrh předpokládané časové dotace na leták A5 oboustranný,leták DL, plakát A2, návrh polepu tramvaje king size, návrh cover foto a grafika pro timeline na Facebook 6. Cenu za zpracování kreativy (grafika, copywriting) pro úvodní webovou kampaňovou stránku. 7. Cenu za fotografování 6 kandidátů (Praha, 1 den, zadání: ateliérová fotografie na bílém pozadí (cena včetně fotografa, ateliéru, techniky, make – up a retuší). 8. Ukázky předchozích prací (vizuálů), projektů apod. Klientský brief Strana zelených usiluje o moderní demokratickou společnost aktivních občanek a občanů. Naším cílem je ekonomicky efektivní a přitom sociálně citlivý stát, který bude ohleduplný k potřebám jednotlivých osob, rodin i životního prostředí. Strana zelených je součástí celosvětového hnutí zelených stran. Jsme řádným členem Evropské strany zelených a Global Greens. Aktuálně se strana nachází mimo Poslaneckou sněmovnu, a proto se dá očekávat menší zájem médií o její kampaň do EP. Strana ale potřebuje mobilizovat elektorát, který získala v předchozích volbách do PSP, aby dosáhla na mandát v EP. Vycházíme z toho, že při podobné volební účasti jako ve volbách do EP 2009 potřebujeme získat 140 000 hlasů, abychom získali jedno křeslo v EP a stali se součástí „první ligy“. Předpokládanou cílovou skupinou budou lidé, kteří zaujímají k členství ČR v EU a evropské integraci vstřícnější postoj, který je v souladu s dlouhodobou evropskou politikou SZ. SZ se chce prezentovat jako spíše eurooptimistická, avšak realistická do té míry, že otevřeně deklaruje, že EU, její orgány či politiky trpí deformacemi, které ale lze napravit. V tomto smyslu by  SZ ráda akcentovala svou příslušnost k progresivní zelené frakci v EP, která se o takovou „reformu“ (či spíše postupnou reformulaci) může pokusit. Strana v tomto ohledu nabízí kompetentní personální obsazení kandidátní listiny do EP, přičemž hlavním nositelem sdělení by měl být předseda SZ a pravděpodobný lídr kandidátky Ondřej Liška (momentálně probíhají primární volby do EP, které budou uzavřeny jednáním Republikové rady 9.  3. 2014). Jeho positioning zapadá do konceptu představy o moderním evropském politikovi, který již v Bruselu působil, vyzná se v evropských politikách a fungování jejích institucí. Zároveň se jedná o politika mladého a dynamického, pro kterého není funkce europoslance „trafikou“. Naopak jeho ambicí je aktivně spojovat českou a evropskou politiku, mezi nimiž by neměl být příkrý rozpor. Jeho cílem je systematicky vnášet evropskou perspektivu do místních kauz a zapojovat tak české občany do rozhodování na evropské úrovni. Akcentovat rovněž, že některé problémy mají řešení pouze na evropské úrovni a samostatně se s nimi členské státy nevypořádají (i kauzy, které řeší zastupitelé obcí, mají evropský kontext, bez kterého řadu z nich nelze řešit). Evropská politika je česká politika a Ondřej Liška je tím správným spojovacím článkem, který se může opřít o silnou evropskou frakci a být reálným přínosem pro prosazování moderní evropské politiky myslící na kvalitu života jejích (nejen českých) občanů. Kampaň zelených bude mít výraznou mobilizační složku – volby do EP se potýkají s malou účastí a volební úspěch je proto závislý na schopnosti stran mobilizovat vlastní elektorát (při stejném počtu hlasů jako ve volbách do PSP 2013 by zelení při předpokládané účasti kolem 25 procent mohli dosáhnout až na dva mandáty). Každý z účastníků výběrového řízení má právo na hodinové osobní setkání se zadavatelem, na  kterém je možné doplnit další informace a upřesnit zadání. V případě zájmu se obraťte na produkčního Karla Veselého (karel.vesely@zeleni.cz). Styl a tón komunikace - Moderní - Pozitivní - Seriózní Mandatorní znaky - logo Strany zelených - logotyp ABC Green Autorská práva Všechna práva kreativních a produkčních výstupů, audiovizuálních děl, fotografií atp. přecházejí automaticky na zadavatele SZ pro území ČR na dobu 10 let. Podání návrhu Návrhy zasílejte volebnímu manažerovi Strany zelených Janu Novákovi elektronicky na adresu jan.novak@zeleni.cz nebo poštou na adresu Ulice 123/4, 110 00 Praha 1 do neděle 9. března 2014, 24:00 hod (u materiálů zasílaných poštou budou zařazeny do výběrového řízení ty, které budou v tomto termínu fyzicky doručeny na adresu zadavatele). Výběrové řízení vyhlašuje Předsednictvo Strany zelených, které také stanovuje jeho bližší podmínky a složení hodnotící komise. Účastníky výběrového řízení nemohou být členové ÚRK, členové PSZ rozhodující ve věcech výběrového řízení, a subjekty, jejichž účastí by došlo k porušení zásad rovné soutěže. Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení ukončit bez vyhlášení výsledku. Toto výběrové řízení se vyhlašuje v souladu se Stanovami a Hospodářským řádem Strany zelených. Kontakt Jan Novák volební manažer STRANA ZELENÝCH Ulice 123/4, 110 00 Praha 1 Czech Republic M +420 777 123 456 E jan.novak@zeleni.cz W www.zeleni.cz Zdroj: http://www.zeleni.cz/vyberove-rizeni-dodavku-kreativniho-konceptu-kampane-volby-evropskeho-parlamentu-2014-souvisejicich-sluzeb/