Náboženství a média

Setkání II - 17. 3.

Naše druhé setkání se bude věnovat především tomu, jak využívají náboženské skupiny média:
  1. Podíváme se na různé způsoby využívání printu i elektronických médií
  2. Srovnáme způsob práce s periodickým náboženským tiskem u nás a v zahraničí 
  3. Zmíníme se i o rozhlase a televizi 
  4. Představíme si koncept náboženského média jako komunitního média. 
Na tuto hodinu pro vás mám připraveného hosta, jímž bude František Jemelka, vedoucí Tiskového střediska České biskupské konference. Představí vám strategie využívání médií největší českou náboženskou skupinou (Římskokatolická církev) a v diskuzi s ním budete moci sami prozkoumat, čím se při komunikaci řídí.

Chcete víc?

Pod odkazem níže naleznete text shrnující církevní dokumenty, z nichž vychází komunikační strategie Římskokatolické církve.
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1423/jaro2016/ZUR603/um/001382.pdf