Tematický plán – Kofi Kofi Úkol jsem zpracoval výhradně skrz facebookové události, které by mohly být pro marketing Kofi kofi nějakým způsobem relevantní. Květen 12. května - Burger festival - Studentský Majáles Na obou akcích je na facebooku „přihlášeno“ relativně velké množství lidí, vzhledem k povaze událostí se bude povětšinou jednat o zástupce mladé generace. Přišlo by mi proto vhodné minimálně na jednu z nich umístit „kofi truck“ a náležitě o tomto počinu informovat. Ideální formou inzerce se mi zdá zaběhlá fotografie na facebookové stránky Kofi kofi, případně přímo na jednu z událostí. Fotografie by měla být dost prostá, postačil by, vzhledem k současnému počasí, kelímek s ledovou kávou, v pozadí slunečný den a krátká zpráva na způsob „Opět tu máme teplo, přijďte se osvěžit ledovou kávou z našeho kofi trucku“. V případě Burger festivalu „Po skvělém burgeru, skvělá ledová káva.“ 13. května - výstava Kmeny 90 - Night RUN Brno Využil bych velkého boomu okolo růžového tanku před Červeným kostelem. Zařadil bych kvůli němu do sortimentu libovolný růžový sirup, případně nějakou „retro kávu á la 90 léta,“ mohlo by se jednat například design kelímku, nebo něco podobně nenáročného.[MB1] Káva jako posilnění/ povzbuzení před náročným během. 19. květen - Animefest - Meeting point Brno - Ponava fest K japonské kultuře neodmyslitelně patří čaj. Pokusil bych se proto právě s ním prorazit namísto tradiční kofi kofi kávy. Instagramový/ facebookový příspěvek „Ochutnejte nový čaj XY, podle tradiční japonské receptury.“[MB2] Otevření Meeting pointu na Moravském náměstí, zde by šla využít blízkost stánku na České. „Než půjdete na otevření Meeting pointu, stavte se u nás na kávu, je to jen pár metrů.“ 20. květen - Night run in colors - Brněnská muzejní noc - KISS koncert Vzhledem k tomu, že je celá událost o barvách, to samé bych udělal s kávou – co největší množství barevných sirupů. „Naše káva ladí i s těmi nejpomalejšími běžci.“[MB3] Muzejní noc – „Nechcete zaspat ty největší skvosty ? Stavte s k nám na kávu.“ KISS – charakteristická černo-bílá káva. Obrázek pěnou. 27. květen - Jihobrněnský den dětí - Rainbow run Maminky s dětmi patří mezi důležité zákazníky Kofi kofi, Den dětí je proto ideální událostí k umístění kofi trucku, dobrým lákadlem by byl slogan „Děti budou mít o zábavu postaráno, Vy si dopřejte kávu.“ Alternativně je možnost cílit na děti s různými čaji, mléky apod. [MB4] Obdobný scénář jako u „Run in colors“ Červen - poslední fáze zkouškového období, studenti učící se dlouho do noci vezmou kávě zavděk za každých okolností. Narůstající venkovní teploty, místo horkých nápojů vhodný odklon k ledovým kávám a nápojům podobného charakteru. 10. červen - Pivní festival Na Pivním festivalu jistě bude celá řada lidí, kteří nepřišli primárně na pivo, možnost dát si kávu, zatímco jejich doprovod bude objevovat, co která pípa skrývá, jistě ocení. 23. červen - Zavíráme Minskou Brněnská obdoba pražského „Korso Krymská,“ v jednom dni obrovská koncentrace mladých lidí, kteří si s nadsázkou bez fotky kelímku kávy na instagramu neumí představit den. Opět bych doporučoval přítomnost kofi trucku na této akci. Pokud by se v sortimentu nově vyskytla nějaká „bio – fair trade – raw“ káva, rozhodně by si zde své příznivce našla. 24. června - Kamenka open Alternativní, multižánrový, hudební festival, zde o milovníky kávy rozhodně nebude nouze. 30. červen - Summer opening boat party - Špilberk Open Air Party na lodi a kelímek ledové kávy, ideální představa konce školního roku a začátku léta pro nejednoho náctiletého. Červenec - červenec bude nejspíš nejkomplikovanější, masivní odliv studentů mimo město, dovolené zaměstnanců. Klíčové proto bude zaměřit se na všemožné festivaly, venkovní akce, jako jediné místo koncentrace mladých lidí. 6. červenec - MotoGP Svátek všech motoristů, všichni, které dávno omrzelo nealkoholické pivo, dobrou ledovou kávou na vyhřátém asfaltovém povrchu nepochybně nepohrdnou. KOMENTÁŘ: - výborné nápady s tematickým provázáním některých akcí ________________________________ [MB1]Tematické provázání s duchem akce super [MB2]Dobré. Nebo nějaký kávový nápoj provázaný s čajem. [MB3]Opět dobrý nápad s provázáním tématu akce s produktem [MB4]Vypíchnul bych cílení na děti a stavěl to na tom.