Privacy · Terms · Advertising · · Cookies · More Facebook © 2018 People You May Know See All Patrick Cykloterorista (Patrik Gažo) Jan Štěpánek 27 mutual friends Rebeka Maxová (Biba) 7 mutual friends Add Friend Add Friend Add Friend English (US) · Čeština · Slovenčina · Español · Português (Brasil) Ad Choices Pavel Jarosek reviewed Brno autem — Pokud bude cílem spolku snaha o zlepšení dopravní infrastruktury v Brně a okolí, podmínek pro parkování a hlavě urychlení dobudování VMO, rád jej podpořím. Z některých příspěvků to však spíš vypadá na skupinu zarytých odpůrců cyklistiky v jakékoliv formě, která řešení reálných problémů těžko nabídne. September 14, 2016 · Like Page Brno autem Non-Governmental Organization (NGO) · 8,620 Likes Comment Share 10David Jaša, Tomáš Janoušek and 8 others · Reply · 1y · Edited Brno autem Naše oficiální stanovisko k cyklistice a cyklistům: Cyklisté nám nevadí, spousta našich příznivců jezdí na kole nebo třeba na bruslích apod. Odmítáme ale cykloaktivismus (nahé cyklojízdy a podobné obskurní záležitosti). My nikoho nenutíme jezdit autem a nechceme, aby nás někdo nutil jezdit na kole. Plán mobility, který chce snížit počet automobilů ve městě o 20% považujeme spíše za utopii, než seriózní plán rozvoje dopravy. Kolo není moderní dopravní prostředek, je to sportovní náčiní. Není využitelné celoročně, nemůže sloužit k zásobování, nemohou na něm jezdit hendikepovaní a tak podobně. Nevadí nám přiměřená podpora cyklodopravy – musí ale být úměrná tomu, kolik lidí kola užívá a kolik je užívat může. Nelze například stavět cyklostezky tam, kde je kritický nedostatek parkovacích míst. Na kola neposadíte důchodce ani maminky s dětmi. Návrat na kola je návrat desítky let zpět, budoucnost je spíše v moderních technologiích. V Číně dnes staví autobus, který umí nadjet auta v zácpě. V Brně něco takového asi nevznikne, nicméně není lepší přemýšlet v podobném duchu a podporovat vznik a rozvoj moderní dopravy než přemýšlet o návratu k bicyklům či koňským povozům? V městském provozu můžete velmi často vidět cyklisty, kteří velmi hrubě porušují pravidla. Denně jezdíme po městě autem a vidíme cyklisty na chodníku, v protisměru, nedodržují pruhy a ohrožují tím sebe, řidiče i chodce. Cyklisté často nemají pražádnou úctu k dodržování dopravních předpisů. Paradoxně jsou to často řidiči, kteří přesednou na bicykl a začnou se v provozu chovat jako zvěř. Podle našeho názoru je to dáno tím, že kolo je podvědomě vnímáno jako dětská hračka a lidé si s jeho použitím nespojují stejnou odpovědnost, kterou mají za volantem auta. Bohužel tomu pomáhá agresivní propaganda některých cyklistických aktivistů. Náš spolek, jakkoli se primárně zaměřuje na podporu motoristů, kteří jsou terčem permanentních útoků různých nátlakových skupin, zastupuje také zájmy chodců a slušných cyklistů, kteří používají bicykl se zdravým rozumem a ohleduplností k ostatním. Like · Reply · 1y David Jaša Brno autem V prvním odstavci vydáváte za fakta spoustu tezí, které jsou v rozporu s tím, jak vypadá svět tam venku. Když vám je jednu po druhé vyvrátím protipříkladem, ať už brněnským nebo světovým, jste ochotní změnit prezentaci těch tezí na své osobn... See More Like · Reply · 1y Petr Novák David Jaša Zatím jste ale nic nevyvrátil, pouze sem postujete obecné kecy a řeči typu "víc silnic víc aut" apod. Jinak pokud porovnám tuto stránku se stránkou BnK se kterou mám s dřívějška dost zkušeností, zejména s mistrem vedoucím a jeho "argumentací... See More Like · Reply · 1y David Jaša Petr Novák V minulém příspěvku jsem nic vyvracet ani nechtěl. To totiž stojí čas a úsilí a ty nemá na fanatiky nebo popírače reality smysl plýtvat. Like Petr Novák David Jaša Ano, v tom se shodneme, vyvracet popírače reality, jakým jste tu zrovna tento týden vy, opravdu nemá smysl. Zajímavé, že neumíte a nechcete reagovat ani 11 1 Like Chat (Off) Michal HomeSearch · Reply · 1y na naprosto konkrétní věci, kde by z toho auta mohla vyjít lépe než (zejména) cyklistika... See More Like · Reply · 1y David Jaša Mail došel? Mám pocit, že tady navzájem vypadáme jako větší fanatici, než opravdu jsme - oba. Třeba proto, že neplýtvám místem znakama na to, kde s vámi částečně nebo zcela souhlasím. Zaprvé by to nikdo nečetl, zadruhé by to překrylo pointu. Like · Reply · 1y Kristis Aakoteda Mam skutr-125. Jsem tedy motorista nebo cyklista? Taky neni pouzitelny celorocne,slouzi k zasobovani pouze nasi lednice a, zde asi myslite pouze nektere hendikepovane,na nem jezdit nemuzou. Maminky s detmi asi taky ne. A doporucuju jizdu na skutru a jine moto. To se mozna zamyslite nad stavem ridicskych schopnosti,znalosti a vzajemne kooperaci motoristu z jineho uhlu. Neohleduplnost ridicu kolikrat nezna hranic. A to nemluvim o absenci jakehokoliv odhadu. Like · Reply · 24w Ondřej Czechaczek Copak se někde ale omezuje prostor pro auta kvůli skútrům? To je ten point. Like Write a comment... Write a reply... Write a reply... 1 Chat (Off)