Kvanti 2018, 2.przk HR specialistka ve firmě s 500 zaměstnanci je znepokojena úrovní spokojenosti některých zaměstnanců. Dle posledního měření v lednu 2018 je průměrná spokojenost 4,02 (pětistupňová škála 1=absolutně nespokojen až 5=absolutně spokojen), přičemž 100 zaměstnanců vykazuje podprůměrnou spokojenost – průměrná spokojenost těchto zaměstnanců je 2,09. Těmto 100 zaměstnancům je proto na bázi dobrovolnosti nabídnut 3 měsíční program (únor až duben 2018) na zvýšení spokojenosti - program přijalo 50 z nich. Jejich průměrná spokojenost z ledna 2018 je 2,47. Z těchto 50 účastníků dokončilo kurz 30 – zbývající během programu podali výpověď z firmy. Na konci programu bylo provedeno druhé měření spokojenosti – průměrná spokojenost zaměstnanců, kteří kurz dokončili, byla 3,05. HR specialistka na základě zvýšení průměrné spokojenosti mezi začátkem a koncem programu vyhodnotila program jako úspěšný a bude jej aplikovat v dalších vlnách. 1) O jaký výzkumný design se jedná a proč? (4b) 2) Uveďte a vysvětlete jednu hrozbu interní validity tohoto designu. (6b)