Partneři a konkurence - Michaela Nárožná (UČO 450714) Precizně provedená rešerše s obsáhlými popisy konkurenčních a partnerských subjektů. U každého subjektu je pak přesně dle zadání rozepsáno, proč byla daná společnost zvolena a jakým způsobem by mohla případná spolupráce probíhat. V případě konkurence oceňuji přehled o aktivitách a reálné odhady, v čem by mohl být daný subjekt vůči Já někdo kompetitivní. Autorka kromě obsahu kurzů hodnotí i cenu, délku či dostupnost kurzů a reference, předkládají tedy klientovi komplexní pohled na trh. Oblast konkurence je zpracovaná precizně. V případě partnerských subjektů jsou některé instituce sporné. Příkladem je VŠE, u takovéto instituce je mediální partnerství s klientem nereálné, ke zvážení je spíše druhá nabídnutá forma spolupráce v podobě workshopů. Jako velmi zajímavou cestu je naopak oslovení centra Lužánky, či jiných studentských organizací, může sloužit jako vhodná cesta k propagaci například kurzů na rychlou výuku angličtiny. Bylo by možné oslovit i rodinná centra či spolky sdružující matky na rodičovských dovolených a nabídnout jim možnosti rozvoje, které uplatní po návratu do práce. Obchodní institut pak možnosti kooperace bezesporu nabízí, stejně tak oceňuji volbu titulu First Class, který zapadá do aktivit klienta. U ostatních zvolených partnerů je otázkou, zda nejsou spíše konkurenty případně, zda by měl klient zájem o bližší spolupráci. Celkově se jedná o kvalitně vypracovaný úkol, který klientovi předkládá velice zajímavý a užitečný pohled na trh. Z práce je vidět, že autorka precizně nastudovala aktivity, klienta, který to vždy ocení.