Návrh strategie, kterou předložila Agáta Paličková a Michaela Prucková považuji za velmi zdařilý. Obzvlášť si cením vypuštění obecných, vycpákových frází a naopak vypracování souboru skutečně praktických doporučení týkajících se konkrétně činnosti společnosti JáNěkdo na sociálních sítích. Soudím, že pokud bude tento návrh společnosti předložen a společnost se bude řídit zde uvedenými doporučeními, existuje velká šance, že se podaří zlepšit (či minimálně směrem k lepšímu posunout) její komunikaci na sociálních sítích. Obecně - opatrná bych byla se striktním doporučováním časů zveřejňování příspěvků na jednotlivých sociálních sítích a s tvrzením, že "v pátek odpoledne na sociálních sítích nikdo není". V době, kdy se většina přístupů na sociální sítě a webové stránky odehrává z chytrých telefonů (někdy více než 70 %), které mají jejich uživatelé neustále při ruce a díky kterým jsou online prakticky non-stop, je problematické určit, kdy na soc. sítích skutečně nikdo není. I páteční večer se tak může u některých projektů ukázat jako skvělý čas pro přidávání příspěvků a naopak nedělní večer jako ne příliš atraktivní doba. Ale to jen na okraj, jinak s doporučeními na zveřejňování v tomto konkrétním případě souhlasím.