SWOT analýza – Tomáš Provazník SWOT analýza nabízí množství aspektů, které dobře zasazují klienta do prostředí trhu. Práci by prospěl komentář, který by důvody zvolených aspektů dovysvětlil. Některé uvedené body totiž mohou být chápány jako silné i slabé stránky a bez bližšího kontextu nelze pochopit autorův pohled. Jde například o body: Malá firma, český název vs neoriginální název, přístup mentorů (chybí specifikace). V případě příležitostí jsou uvedené body většinou lépe formulované a pochopitelné, přesto doporučuji o doplnění stručným komentářem. Ke zvážení je pak zařazení níže uvedeného bodu do příležitostí, jde spíše o vnitřní problematiku firmy, proto bych doporučila zařadit do silných stránek: Ponúkať vysoko odborné špecificky zameraný couching o moderných technológiách a internete. To stejné platí u hrozeb, kdy by bylo vhodnější zařadit do slabých stránek: Málo klientov a teda nízky obrat, Psychická náročnosť práce, vyčerpanosť. Autor má zajímavé postřehy, práci však chybí bližší komentář, který by upřesnil kontext. Klient potřebuje vše pochopit okamžitě bez nutnosti dotazování. U práce pro klienta doporučuji být i trochu diplomat, některé body by klient nemusel přijmout a zakázka je fuč :) (Např. Príliš vysoké ciele a ambície, sústrediť sa skôr na zdokonalenie to, čo originálne a svoje ponúkate, Nevýrazný, obyčajný názov,…)