PRGANG_PREZKA_HUB_SLIDE_1.jpg • PRGANG_PREZKA_HUB_SLIDE_3.jpg PANELOVÁ DISKUZE JAK NASTARTOVAT KARIÉRU V PR, MÉDIÍCH A MARKETINGU •KDY: 24. DUBNA 2018 OD 17-19 HOD. •KDE: FSS MU – AULA •REGISTRACE: prgang@prgang.com SWOT ANALÝZA •SILNÉ STRÁNKY •SLABÉ STRÁNKY •PŘÍLEŽITOSTI •HROZBY • PARTNEŘI + KONKURENCE •NAVRŽENÍ SEZNAMU MOŽNÝCH PARTNERŮ • •NÁVRH PODOBY MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE •NAPŘ. ASOCIACE, SVAZY, INICIATIVY, AKADEMIČTÍ EXPERTI, …. •STRUČNÉ PŘEDSTAVENÍ JEJICH AKTIVIT •PŘÍPRAVA SEZNAMU KONKURENČNÍCH SUBJEKTŮ NÁSTROJE KOMUNIKACE •NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • •ODPOVĚDI NA OTÁZKY: oJaká bude forma komunikace? oJaké nástroje využít? oJaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? • •CÍLOVÁ SKUPINA: „PODNIKATELÉ“ SOCIÁLNÍ SÍTĚ •OBSAHOVÁ STRATEGIE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ •PROFILY TWITTER, INSTAGRAM A FACEBOOK •ZOHLEDNĚNÍ STÁVAJÍCÍ KOMUNIKACE NA FACEBOOKU •KREATIVNÍ PŘÍSUP, URČENÍ TONALITY, VZOROVÉ PŘÍSPĚVKY NÁVRH NEWSLETTERU •NÁVRH NEWSLETTERU PRO KOMUNITU PODPOROVATELŮ •NAVRŽENÍ RUBRIK •GRAFICKÉ PODOBY •NÁVRH OBSAHU ( PŘÍKLAD TEXTACE) BONUSOVÝ ÚKOL •MARKETINGOVÁ PODPORA PROJEKTU -> ANGLICKY ZA 3 MĚSÍCE •STRATEGIE MARKETINGU •MÉDIA