POTENCIÁLNÍ PARTNEŘI A KONKURENCE - ČESKO •NAVRŽENÍ SEZNAMU MOŽNÝCH PARTNERŮ • •NÁVRH PODOBY MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE • •NAVRŽENÍ SEZNAMU KONKURENCE POTENCIÁLNÍ PARTNEŘI A KONKURENCE - SLOVENSKO •NAVRŽENÍ SEZNAMU MOŽNÝCH PARTNERŮ • •NÁVRH PODOBY MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE • •NAVRŽENÍ SEZNAMU KONKURENCE TEMATICKÝ PLÁN •NÁVRH 12 TÉMAT PRO MÉDIA •ZOHLEDNĚNÍ SEZÓNOSTI – JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA •RŮZNÉ TYPY MATERIÁLŮ, RŮZNÉ ZACÍLENÍ DLE REDAKCÍ, AKCE NÁSTROJE KOMUNIKACE •CÍLOVÁ SKUPINA: STUDENTI • •NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • •ODPOVĚDI NA OTÁZKY: oJaká bude forma komunikace? oJaké nástroje využít? oJaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? • NÁSTROJE KOMUNIKACE •CÍLOVÁ SKUPINA: RODINY S DĚTMI • •NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • •ODPOVĚDI NA OTÁZKY: oJaká bude forma komunikace? oJaké nástroje využít? oJaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? • NÁSTROJE KOMUNIKACE •CÍLOVÁ SKUPINA: SENIOŘI • •NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • •ODPOVĚDI NA OTÁZKY: oJaká bude forma komunikace? oJaké nástroje využít? oJaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? • PANELOVÁ DISKUZE – POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA! JAK NASTARTOVAT KARIÉRU V PR, MÉDIÍCH A MARKETINGU •KDY: 24. DUBNA 2018 OD 17-19 HOD. •KDE: FAKULTA SOCIÁLNÍCH STUDIÍ MU (JOŠTOVA 10)– AULA •REGISTRACE: WWW.FACEBOOK.COM/PRGANG/ -> UDÁLOST : JAK NASTARTOVAT KARIÉRU V PR, MÉDIÍCH A MARKETINGU -> ODKAZ NA REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ