Aqualand Moravia Zpracoval: Tomáš Svoboda Koordinátor marketingových aktivit Kontaktní informace: E-mail: svoboda@aqualand-moravia.cz Telefonní číslo: 733 530 178 Aqualand Moravia – základní fakta •Jeden z nejmodernějších a největších aquaparků v České republice, otevřen v srpnu 2013 v Pasohlávkách (strategické, historické a turistické umístění) •20 tobogánů a skluzavek, 14 bazénů, 24 saun a procedur •Hotel Aqualand Inn – „z tobogánu rovnou do postele“ • •Nejnavštěvovanější turistických cíl jižní Moravy v roce 2017 (přes 712 000 návštěvníků), téměř dvakrát více než zámek Lednice (411 000) •Kolem 110 zaměstnanců na HPP, dalších cca 500 brigádníků ročně – jeden z největších zaměstnavatelů v regionu •Investice: Denní lázně (květen 2018), plánované rozšíření AQM v nejbližších letech • • • Aqualand Moravia – co se u nás děje • • •Prodejní akce (celý rok vyjma léta) •E-shop koupejse.cz, Slevomat, slovenské a jiné portály •Happy days (rodinné, studentské a seniorské – jednou měsíčně) • •Klíčové eventy •Valentýn •Velikonoce •Léto – klíčové – propojení leitmotivem – opening / narozeniny / closing + další události téměř každý víkend •Vánoce •Silvestr •Spousta dalších dílčích akcí (Noc saunových ceremoniálů, apríl, Mezinárodní den dětí, jarní a podzimní prázdniny, vysvědčení, Halloween, Mikuláš apod.), vše provázáno s animačními programy • Aqualand Moravia – komunikační cíle • •Znalost – udržování komunikace a povědomí především ve spádové oblasti „pořád se něco děje“, a to prostřednictvím: •Prodejních akcí •Eventů •Zavádění novinek a změn • To vše je podmíněno udržením vysokého standardu služeb • •Neznalost – oslovení „jsme tady“, obecný popis, targeting v mimospádové i spádové oblasti (Rakousko) • •Čechy •Rakousko •Slovensko • • Aqualand Moravia – cílová skupina? • • • • • • • • Aqualand Moravia – komunikační nástroje • • Indoor (nižší dosah, možnost face to face komunikace) •Tištěná propagace: letáky, magazíny, plakáty, bannery… •LED obrazovky a hlášení •Animace a eventy •Zaměstnanci • • Outdoor (vyšší dosah, kombinace ATL a BTL) •Tištěná propagace: letáky, magazíny, plakáty, bannery (billboary, bigboardy), inzerce, katalogy, PR články a tiskové zprávy •TV a rozhlas • • On-line (vyšší dosah, nutné zajistit zajímavost obsahu) •Facebook (přes 105 000 followerů) •Instagram •Webová stránka •YouTube •On-line kampaně •Newsletter • •Nejvýraznější partnerství: TV Prima, Rádio Impuls • • Aqualand Moravia – co komunikujeme • • • • Aqualand Moravia – co komunikujeme • • • • Aqualand Moravia – co komunikujeme • • • • • • • • • • • •Děkuji za pozornost