Public Relations Klient: JáNěkdo.CZ Zpracuje: PRgang Případné dotazy týkající se zadání i informací o klientovi směřujte na e-mail prgang@prgang.com. Více informací o PRgangu najdete na webu www.prgang.com. Další informace o agentuře Lesensky.cz najdete na www.lesensky.cz. Odevzdání: Úkoly vložte do odevzdávárny 1. SWOT analýza Připravte SWOT analýzu pro společnost JáNěkdo.CZ. Zamyslete se nad tím, jaké jsou silné a slabé stránky organizace, stejně tak nad hrozbami i příležitostmi. Výstupem by měla být přehledná tabulka. 2. Konkurence + potenciální partneři Provedení rešerše konkurence a přichystání seznamu možných partnerů pro společnost JáNěkdo.CZ, s nimiž by se dala navázat spolupráce. Navíc lze krátce rozpracovat, jak by spolupráce mohla vypadat. Výstupem by měly být dva obsáhlejší seznamy s odkazy a stručnými informacemi o subjektech i navržená forma spolupráce. 3. Formy a nástroje komunikace k podnikatelům Připravte komunikační strategii pro společnost JáNěkdo.CZ vůči cílové skupině „podnikatelé“. Úkolem je navržení, jakým způsobem a prostřednictvím jakých kanálů by měla komunikace probíhat. Cílem je odpovědět na otázky: § Jaká bude forma komunikace? § Které nástroje využít? § Jaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? Cílová skupina: Značka JáNěkdo.CZ sama o sobě má sdružovat profesionály v oblasti rozvoje podnikání, osobnostního rozvoje, časové efektivity a obchodu. A workshopy, které jsou jedné z hlavních cílů komunikace mohou mít každý jinou cílovou skupinu. Střed (průnik) cílové skupiny: Věk 25 až 45 let, muži i ženy (muži z 65%). Vzdělání střední a vyšší. Lokalita - Brno a okolí do 30km, Praha a okolí do 40km. Klient mluvící česky. Jsou to pozitivně smýšlející lidé - často zaměřeni na svůj osobnostní rozvoj. Hledají příležitosti k tomu, aby se zlepšili. Jsou to buď řadoví zaměstnanci, živnostníci nebo majitelé menších firem - cca 1 až 20 zaměstnanců. Klíčová podmínka -> tato cílová skupina se ráda vzdělává. 4. Sociální sítě - strategie Navržení obsahové strategie pro sociální sítě JáNěkdo.CZ Navrhněte podobu profilů na Twitteru, Instagramu a Facebooku. Vyjděte ze stávající komunikace společnosti na Facebooku. V současné době společnost uveřejňuje na Facebooku 1 až 3 příspěvky za měsíc. Navrhněte strategii na Twitteru, Instagramu i Facebooku tak, aby se tyto kanály informačně nedublovaly. Cílem je připravit návrh tonality komunikace, příspěvky i nápady, jak by bylo možné obsah zpracovávat. Výstupem by měla být obecná strategie, jak komunikaci uchopit i návrh příspěvků po dobu jednoho měsíce. 5. Návrh newsletteru Navrhněte podobu newsletteru pro JáNěkdo.CZ. Vycházejte ze zadání klienta a označených cílových skupin. Součástí výstupu by měly být jak nápady na grafickou podobu, tak na konkrétní obsah, tedy navržení rubrik a zpracování vzorových příspěvků do rubrik. Na odesílání e-mailů používají Mailerlite. 6. Bonusové zadání Spuštění Workshopu k pilotnímu projektu Anglicky za 3 měsíce: https://janekdo.cz/workshop/anglicky-za-3-mesice Cílem je navržení marketingové podpory pro propagaci Workshopu (strategie, jaké média by mohla zajímat, jak tento projekt mediálně podpořit, …) JáNěkdo.CZ Tým profesionálů v oblasti rozvoje firem a osobností. Každý z nich je specialistou na něco jiného a vzájemně se doplňují. Sdružují kolem sebe vše hodnotné, co souvisí s osobnostním rozvojem, podnikáním, časovou efektivitou a obchodem. Zabývají se Workshopy, které jsou zaměřené na dílčí problematiky obchodu, komunikačních dovedností, časové efektivity a IT vychytávek. Mentoringem - jsou s klienty v pravidelném kontaktu 1x týdně po dobu jedné až dvou hodin. V tomto čase posouvají jejich hranice schopností a podnikání. Vše rovnou zavádí do praxe. Firemní školení - vhodné pro 3 a více účastníků. Školení může být jednorázové, ovšem pro trvalý efekt má smysl pravidelné. Je vždy vytvořeno na míru. https://janekdo.cz/