Jméno…………………………………. Příjmení …………………………………………. 1. Přečti si text / dopis Milý Petře, škoda, že jsi nemocný, protože v úterý jsme neměli fyziku a ve středu jsme jeli se školou do Prahy. Oblékl jsem si nový modrý svetr, ale zapomněl jsem si vzít zelenou bundu. V půl deváté jsme odjeli autobusem a v deset hodin jsme byli v Praze. Tam jsme viděli hodně památek, ale mně se nejvíc líbil Karlův most. Maminka mi na svačinu dala rohlík a šunku, ale já jsem si koupil pizzu a bonbóny. Chtěl jsem Ti koupit dárek, ale už jsem neměl peníze. Byl to hezký výlet. Můžeš se u mě podívat na fotky. Brzo se uzdrav! Honza 2. 3. Zakroužkuj, co je pravda. Petr a Honza spolu jeli na výlet. ANO NE Třída jela na výlet v úterý. ANO NE Honza si nevzal modrou bundu. ANO NE V 8:30 přijela třída Honzy do Prahy. ANO NE Honzovi se moc líbil Karlův most. ANO NE Na svačinu jedl Honza rohlík a šunku. ANO NE Honza koupil Petrovi dárek. ANO NE Petr už je zdravý. ANO NE 4. Napiš, co dělal Honza v úterý – napiš minimálně 2 věty. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… … 5. Odpověz na otázky. Které ovoce máš rád? 1....................................2......................................3...................... ..... Co máš ve svém pokoji? 1..................................2....................................3.......................... ....... Které předměty tě baví? .................................................................................. Co obvykle děláš o víkendu? 1.......................................2............................................... 3........................................................................................ Čím jezdíš do školy?................................................................................ Co si přeješ k narozeninám? ................................................................................................... .......... Co budeš dělat v roce 2030? ................................................................................................... .... Co bys dělal/a, kdybys dostal/a milion? ...................................................................................... Co uděláš, až dnes skončí škola? .................................................................................................