Public Relations Klient: STAREZ-SPORT, a.s. Zpracuje: PRgang Případné dotazy týkající se zadání i informací o klientovi směřujte na e-mail prgang@prgang.com. Více informací o PRgangu najdete na webu www.prgang.com. Další informace o agentuře Lesensky.cz naleznete na www.lesensky.cz. Odevzdání: Úkoly vložte do odevzdávárny STAREZ-SPORT Společnost STAREZ – SPORT, a.s. je provozovatelem brněnských sportovních a rekreačních středisek. Zabezpečuje chod Koupaliště Riviera, Aquaparku Kohoutovice, Městského plaveckého stadionu Lužánky, Kluziště za Lužánkami, Lázeňského a relaxačního centra Rašínova, Krytého plaveckého bazénu Ponávka, Letního koupaliště Zábrdovice a Hřiště na malý fotbal Lužánky. Více informací na: www.starezsport.cz nebo na Facebooku: Sportujeme v Brně Celkový cíl: Oslovení skupiny středoškolských a vysokoškolských studentů v Brně. Zvýšení návštěvnosti sportovišť sdružených pod organizací Starez. 1. Media list – databáze médií a vytipování klíčových kontaktů Vytvoření databází médií, ke kterým by bylo vhodné téma komunikovat. Společně s tím mohou být označeni konkrétní novináři, které by téma mohlo zajímat. Média lze rozdělit do několika oblastí (regionální - JMK, sportovní, lifestylová a volný čas). Výstupem by měla být tabulka s médii i konkrétními kontakty, ideálně v rozmezí od 40 do 60 kontaktů na jednotlivá média. 2. Sociální sítě Navržení obsahové strategii pro stávající sociální sítě organizace. FB profil: „Sportujeme v Brně“. Případně návrh založení profilů na vybraných sociálních sítích. Studenti budou vycházet ze stávající komunikace organizace. Cílem je připravit návrh tonality komunikace, konkrétní příspěvky i nápady, jak by bylo možné obsah vylepšit. Výstupem by měla být obecná strategie, jak komunikaci uchopit i návrh příspěvků po dobu jednoho měsíce. Lze připravit strategii pro každý profil/sociální síť zvlášť. 3. Formy oslovení novinářů Navrhněte možnosti, jak zaujmout a oslovit regionální a sportovní novináře. Navrhněte podobu standartních nástrojů (tisková konference, tiskové materiály apod.). Vymyslete netradiční způsoby oslovování médií (např. prohlídka zázemí sportovišť, účast na vybraných akcí Starezu, rozhovory se sportovci apod.). 4. Nástroje komunikace směrem ke studentům Navržení, jakým způsobem a prostřednictvím jakých kanálů by měla komunikace probíhat. Cílem je odpovědět na otázky: § Které nástroje využít? § Jaká bude forma komunikace? § Jaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? 5. Tematický plán Příprava plánu témat, která bude možné nabídnout médiím. Doporučujeme přizpůsobit na konkrétní časové období. Příprava půlročního tematického plánu – ke každému měsíci (květen – říjen) by byly přiřazeny 2 témata. V tématech by měla být zohledněna sezónnost, různé typy materiálů směřující k médiím i odlišné zaměření redakcí. Téma by mělo být stručně popsáno, navržen obsah a prezentace materiálu pro média a navrženo zacílení na média dle oblastí či typu (print, online, rozhlas, TV).