Druhý výstup: Půjde o argumentační (názorový) projev na níže zadané téma. Toto vystoupení musí splňovat několik podmínek: a) trvat minimálně pět a maximálně šest minut, b) argumentovat proti názoru, který byste za normálních okolností zastávali, c) využít znalostí o stavbě působivého vystoupení (jak začít, klíčová slova, jak argumentovat, jak zdůrazňovat, jak skončit…), d) kromě racionálních argumentů použít i jeden emocionální a vypořádat se s protiargumenty, používat dostupná ověřená fakta, e) použít aspoň dvě tři rétorické figury ( triáda, chiasmus, aliterace…), f) nepoužívat argumentační fauly, g) soustředit se na kontakt s publikem, řeč těla i správné hlasové provedení. Student/ka na začátku lekce odevzdá připravený text vyučujícímu, tento text bude rozšířen i o sepsané stěžejní protiargumenty (hlavní argumenty druhé strany), které ve vystoupení nezazní naplno, ale student/ka se s nimi v podobě svých argumentů nějak musí vypořádat. Termín odevzdání do IS: 28. 4. 2019 Termín vystoupení: 30. 4. 2019 nebo Témata: · (Ne)regulování projevů nenávisti (hate speech) na internetu · Alois Lorenc a (ne)vhodnost jeho vystoupení na půdě univerzity · Klinika – zneužívání cizího vlastnictví, nebo legitimní způsob poukazování na to, jak stát nakládá s majetkem · (Ne)etičnost reportáže o A. Babišovi ml. (Slonková, Kubík) · Je-li novinář na sociálních sítích, (ne)musí ctít novinářskou etiku aneb novinář (ne)může být na sociálních sítích vulgární, urážet a používat argumentační fauly · Poplatek za veřejnoprávní média (ČT, ČRo) by (ne)měla mít povinnost platit každá domácnost s rozhlasovým a televizním přijímačem · Mediálně vzdělaný a v oblasti médií orientovaný člověk by (ne)měl poskytovat rozhovory Parlamentním listům či s nimi spolupracovat · Má být internetový obsah (webová podoba novin) zadarmo?