Zadání praktického úkolu do předmětu ZUR443 1. Zvolte si téma, které je pro vás aktuální, zajímavé nebo jej právě zpracováváte v rámci seminární či chystané diplomové práce. Téma rozveďte a uveďte jej otázkou. 2. K vybranému tématu určete alespoň 5 klíčových slov v češtině a 5 klíčových slov v angličtině. 3. K tématu vyhledejte: - alespoň 1 odborný článek - alespoň 1 závěrečnou práci - alespoň 1 odbornou knihu (tištěná verze nebo e-kniha) - alespoň 1 mediální zprávu v databázi Anopress (co nejblíže vašemu tématu) 4. Popište váš vyhledávací postup. 5. Zvolené záznamy ocitujte. 6. Zdůvodněte jejich výběr. 7. Dodržte formální úpravu úkolu dle vzoru uvedeného na následující straně tohoto dokumentu. 8. Vypracovaný úkol nahrajte nejpozději do středy 17. dubna 2019, 23:59 hod. do Odevzdávárny tohoto předmětu v Isu. Formální úprava úkolu Níže uvedenou strukturu použijte pro zpracování všech 4 záznamů: A) Př. Odborná kniha 1) Název zdroje; formulace vyhledávacího dotazu; počet zobrazených výsledků; další postup; případné problémy. Záznam je ze Souborného katalogu MU. Vyhledávací dotaz jsem formuloval/a takto… Zobrazilo se mi xy výsledků… Dále jsem postupoval/a takto… Případně - měl/a jsem problém s… 2) Citace záznamu: BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-50275-8. Pozn. citujte dne citační normy ISO690, pokud použijete jiný citační styl, tak uveďte jeho název. 3) Zdůvodnění výběru dokumentu. Proč je pro vás právě tento dokument relevantní? Např. lze použít věty z abstraktu, název konkrétní kapitoly, apod. Výběr můžete zdůvodnit i jinak, např. aktuálností dokumentu, zveřejněním v prestižní databázi, odborností autora, apod.