Pro splnění zadání odevzdejte prosím svoje úkoly k bodu 3) do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 16. března. Zamyslete se nad tím, co byste sami považovali za neetické v oblasti environmentální komunikace. Přečtěte si následujících pár bodů od Craiga Lefebvra a poznamenejte si, jak byste jeho body upravili podle svého osobního přesvědčen, tzn. a) upřesnili, b) doplnili, c) proškrtali. Tedy jak byste jeho body přepsali (pokud je to potřeba), abyste se sami mohli k takovým etickým zásadám přihlásit: https://is.muni.cz/auth/el/fss/jaro2021/ENSn4629/um/ukol_1/Lefebvre__2013__Social_Marketing_and_ Social_Change_Suggestions_for_Ethics.pdf Nastudujte si prosím důkladně tyto tři krátké texty. Budeme s nimi příště pracovat. Texty jsou k dispozici v IS ve služce Učební materiály / Úkol 1: • Rose (2005) How to Win Campaigns_Aims and Objectives, upřesnění rozdílu mezi různými stupni cílů (koresponduje to částečně s tím, jak jsme se bavili o strategii, taktice a operativě). • Jurin, Doush, Danter (2011) Planning Environmental Communications, který ve stručnosti ukazuje, jak krok za krokem probíhá příprava komunikační strategie a doporučuje, jak vypadají přesně vymezené cíle komunikace. • McKenzie Mohr (2011) Selecting Behaviors, který ukazuje, jak si ujasnit, které cíle jsou environmentálně důležitější než jiné. Vše, co jste si nastudovali k vymezení cílů komunikace, si prakticky vyzkoušejte na vytvoření dvou cílů. Nápověda: podle Jurin et al. (2011) je formulujte konkrétně a měřitelně, podle Mckenzie Mohr (2011) s ohledem na jejich dopad, podle Rose (2005) je rozdělte na čtyři úrovně: a) Jak byste zvolili a formulovali komunikační cíl(e) na podporu změny chování v oblasti snižování emisí CO2? b) Jak byste zvolili a formulovali komunikační cíl(e) pro aktivistickou (politicky-orientovanou) kampaň, která by omezila počet smogových dní v roce v Praze nebo Brně, ve kterých dochází k překročení hygienických limitů?