Pro splnění zadání odevzdejte prosím svoje úkoly k bodu 1) do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 30. března. Vytvořte si prosím dokument, ve kterém budete postupně vytvářet svůj projekt/komunikační strategii, a který mi budete během semestru opakovaně odevzdávat s tím, jak budete vytvářet další a další části strategie. Do 30. března (viz výše) prosím důkladně promyslete a zpracujte následující: 1. AUTORSTVÍ: Budete kampaň zpracovávat sami, nebo v nějakém minitýmu? 2. PROBLÉM: Jak byste popsali problém, který chcete svou komunikací řešit? Ve svém textu (rozsah 900- 2700 znaků vč. mezer) popište to nejdůležitější o vašem problému s odkazy na důvěryhodné zdroje (podle zásad práce s literárními odkazy v odborných zdrojích) a tematicky obsáhněte ve svém textu odpovědi na následující otázky: • Jaký problém jste si zvolili? (jasné vymezení, co ještě chcete řešit a co už ne) • Co je o tomto problému nejdůležitější vědět? (vč. např. příčin a důsledků problému, jeho vývoje apod.) • Proč jste si Vy osobně vybrali právě tento problém, a ne jiný? 3. TYP KAMPANĚ: Jaký typ komunikační kampaně jste se rozhodli designovat? je na výběr: • advocacy campaign • behavior change • branding • critical rhetoric 4. OBECNÝ CÍL: Jaký je obecný cíl Vaší komunikace (goal podle Jurin et. al. 2011), pro kterou budete komunikační strategii připravovat? Cíl zkuste formovat stručně, výstižně a srozumitelně. Nastudujte si prosím důkladně tyto dva texty (můžete si z nich udělat výpisky, poznamenat si své otázky). Příště budeme s oběma texty pracovat. Stáhnout si je můžete v IS ve složce Učební materiály – Úkol 2: • Lee, Kotler (2011) Social Marketing_Segmenting, Evaluating, and Selecting Target Audiences • Rose (2011) What Makes People Tick_Revealing Values