Pro splnění zadání odevzdejte prosím svoje úkoly k bodu A) do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 ve STŘEDU (posunul jsem o den termín) 14. dubna. Znovu prosím důkladně promyslete vymezení základních bodů své komunikační strategie, tedy Váš popis problému, vhodný výběr typu kampaně, obecný cíl (viz zadání úkolu na minulý seminář, tady). Pracujte přitom s prameny, které máte k dispozici, event. neváhejte si hledat nové (je to váš projekt, vy se na něm můžete samostudijně učit, byla by škoda, kdyby šlo jen o to splnit „úkol do školy“). Zvažte i zpětnou vazbu, kterou jste k projektu dostali. Promyslete si, event. si dohledejte informace a poznamenejte si na seminář, jak by šlo podle kritérií McKenzie-Mohra (impakt, penetrace, probability) zhodnotit cíle: a) zvýšit v Brně podíl lidí, kteří se po městě přepravují na kole, na 10 % podílu v brněnské dopravní mobilitě, b) snížit uhlíkovou stopu českých domácností v příštích 5 letech o 10 %. Podobným způsobem se prosím zamyslete, jak by šlo podle Rose rozpracovat další úrovně cílů pro long-term objectives: a) vzdělávat a vychovávat žáky na 2. stupni základních škol pro uhlíkově neutrální budoucnost, b) snížit utrpení hospodářských zvířat v České republice. „Recenzujte“ následující plakáty z hlediska AIDA: Tentokrát nic dalšího :-) Projděte si jen prosím to, co jste četli na minulý seminář.